loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

احداث کمپ های تیم ملی فدراسیون فوتبال در جزیره کیش https://d77.ir/احداث-کمپ-های-تیم-ملی-فدراسیون-فوتبال-د/ دنیای 77 Sat, 03 Apr 2021 20:13:32 0000 استانی https://d77.ir/احداث-کمپ-ها

احداث کمپ های تیم ملی فدراسیون فوتبال در جزیره کیش https://d77.ir/احداث-کمپ-های-تیم-ملی-فدراسیون-فوتبال-د/ دنیای 77 Sat, 03 Apr 2021 20:13:32 0000 استانی https://d77.ir/احداث-کمپ-های-تیم-ملی-فدراسیون-فوتبال-د/ طبق اخبار آنلاین کیش ، هدف فدراسیون فوتبال ایجاد اردوی تیم ملی در منطقه است. نشست هم اندیشی و تبادل نظر بعدازظهر شنبه 14 فروردین با حضور عزیزالله فرضی پور ، مدیرعامل مرکز ورزش و تفریحات کیش ، محمود افتاده ، مدیر حقوقی املاک و قراردادها و امین صفایی ، مدیر فناوری و امور شهری …

طبق اخبار آنلاین کیش ، هدف فدراسیون فوتبال ایجاد اردوی تیم ملی در منطقه است. نشست هم اندیشی و تبادل نظر بعدازظهر شنبه 14 فروردین با حضور عزیزالله فرضی پور ، مدیرعامل مرکز ورزش و تفریحات کیش ، محمود افتاده ، مدیر حقوقی املاک و قراردادها و امین صفایی ، مدیر فناوری و امور شهری هیئت همراه در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در ابتدای این نشست عزیزالله فرضی پور ، مدیرعامل م ofسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ، به بحث و گفتگوهای رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر شورای عالی منطقه آزاد و رئیس سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد. اردوی فدراسیون ملی در این منطقه. برای تحقق این پروژه مهم و ارزشمند ، اولین سفر مطالعاتی و میدانی در دهکده ورزشی المپیک کیش در دستور کار قرار گرفته است.

محمود افتاده ، مدیر حقوقی املاک و قراردادها در سازمان منطقه آزاد کیش ، هدف اصلی این سازمان را جلب سرمایه گذاران در زمینه های مختلف تفریحی ، ورزشی و گردشگری دانست و افزود: یکی از ویژگی های منطقه ورزش به ویژه ساحلی. “

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش از کارگران اقتصادی که مایل به سرمایه گذاری در جزیره کیش هستند استقبال می کند و حمایت لازم را برای سرمایه گذاری در ورزش ارائه می دهد ، افزود: تخصص کافی برای ساخت اردوگاه های جزیره کیش وجود دارد.

افتاده در مورد پیشنهاد سرمایه گذاری در قالب میادین ورزشی و اردوهای ورزشی گفت: سازمان منطقه آزاد کیش ضمن اعلام آمادگی برای ایجاد اردوهای تیم ملی ؛ وی مشتاق همکاری در این زمینه است زیرا یکی از جاذبه های گردشگری کیش ایجاد زمین ورزشی است.

محمود افتاده ، مدیر حقوقی املاک و قراردادهای سازمان منطقه آزاد کیش ، الزامات مربوط به جزیره کیش را با کشورهای همسایه مطابقت داد و افزود: مسابقات فوتبال تیم های باشگاهی ایران بیشتر با منطقه همسایه است و منطقه دارای شرایط آب و هوایی مطلوبی است. .

دبیرکل فدراسیون فوتبال منصور قنبرزاده با بیان اینکه علاقه به ورزش فوتبال نقش مهمی در توسعه و مسئولیت ملی کشور داشته است ، گفت:

قنبرجاده احداث اردوی تیم ملی فوتبال در جزیره کیش را یکی از مهمترین و ارزشمندترین تمهیدات در این جزیره خواند و گفت: ساخت اردوی تیم ملی فوتبال اولویت اول همه کشورها ، حتی هند ، حتی توسعه نیافته کشورها ، پاکستان و سایر کشورها.

وی به توصیف قابلیت های جزیره کیش از جمله شرایط جوی مناسب در منطقه برای تیم ملی پرداخت. او در مورد حمایت از اتحاد ایالات متحده صحبت کرد ، اما گفت که حفظ استقلال برای تیم ملی مهم است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تحقق این مهم را فرصتی برای تیم های ملی کشورهای همسایه از جمله جام جهانی قطر ، بحرین و امارات متحده عربی دانست و افزود: فرصتی که در مسابقات ساحلی داریم همانطور که ممکن است فرا برسد.

منصور قنبرجاده احداث اردوی طولانی مدت تیم ملی در جزیره کیش را یک پروژه ملی و توانایی جذب گردشگر ورزشی به منطقه عنوان کرد و گفت: مرحله اول بررسی این پروژه قانونی ، اجرایی و موجود است. شرایط بررسی می شود

به گفته قنبرزاده ، اجرای این توافق نامه در چارچوب توافق اول نهایی می شود و یک توافق قابل اعتماد منجر به مطالعات حقوقی ، اجرایی و مالی می شود.

امین صفایی عسل ، مدیر امور فنی و امور شهری سازمان منطقه آزاد کیش ، در راستای پیش بینی تفاهم نامه این نشست ، با اشاره به اینکه این طرح باید با مدیریت صحیح به حداقل موارد بپردازد ، افزود: .

صفایی خاطرنشان کرد: به موازات تکمیل تفاهم نامه ، باید اطلاعات جمع آوری شده و در تفاهم نامه ذکر شود ؛ این می تواند کمک مهمی در ادامه روند محوطه سازی و ساخت زمین و اخذ مجوزهای لازم باشد.

قابل ذکر است که تهیه یک تفاهم نامه برای ساخت اردوی تیم ملی فوتبال در یک نشست هم اندیشی و تبادل نظر بین مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و دبیرکل فدراسیون فوتبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

48

محمد قطب بازدید : 55 سه شنبه 17 فروردین 1400 زمان : 11:03 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 5,653
  • بازدید کلی : 25,985