loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

مخلوط کن فیلیپس مدل 3652 https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-3652/ https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-3652/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 12 Mar 2021 1

مخلوط کن فیلیپس مدل 3652 https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-3652/ https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-3652/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 12 Mar 2021 12:56:30 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1201

  • جنس پارچ: شیشه
  • جنس بدنه: فلزی
  • تنظیمات سرعت: دارد
  • عملکرد پالس: دارد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن فیلیپس مدل 3652

بررسی مخلوط کن فیلیپس مدل 3652

فیلیپس با چرخش 35000 دور بر دقیقه سبب شده تا محصولی خاص و متفاوت باشد. اگر مواد غذایی را در ان مخلوط کنید کامل درست و عالی کار مخلوط کردن را انجام می دهد بدون اینکه از ارزش غذایی انها کم کند. توان ان دارای 1400 وات است و ظرفیت پارچ هم 2 لیترتنظیمات دارد. سرعت بالا دارد و جنس تیغه ها استیل ضد زنگ بوده و عملکردش عالی است. مخلوط کن 3652 یکی از محصولات پرفروش و پرکاربرد آشپزخانه از شرکت  فیلیپس است. این محصول با بهره مندی از موتور 1400 وات بسیار مناسب برای تهیه انواع اسموتی، انواع نوشیدنی در زمان بسیار کوتاه است. این مخلوط کن دارای تکنولوژی سه بعدی ProBlend 6 است که به شما کمک می کند تا با حفظ ویتامین و مواد مغذی به خوبی مواد غذایی را مخلوط کنید.

امکانات و مشخصات مخلوط کن 3652

مخلوط کن دارای قابلیت تنظیم سرعت است و در حالت پالس با چرخش شدید و پر قدرت قطعات یخ را نیز به راحتی خرد می کند. نقاط قوت این مخلوط کن شامل موتور قدرتمند 1400 وات ان و امکان تنظیم سرعت در 15 حالت است. قابلیت تنظیم سرعت در حالت پالس و مجهز به تکنولوژی سه بعدی پیشرفته می باشد.

از انجایی که  مخلوط کن 3652 فیلیپس از تکنولوژی سه‌بعدی ProBlend 6 بهره‌مند است، با عملکرد شاخص خود، به شما امکان می‌دهد مخلوط‌ های بسیار یکنواخت را با حفظ ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در مواد غذایی تهیه کنید. این دستگاه  دارای قابلیت تنظیم سرعت است و علاوه‌ بر این از قابلیت کارکرد در حالت پالس بهره می‌برد. حالت پالس با چرخش شدید، پرقدرت و ناگهانی تیغه‌ی مخلوط‌کن، به خردکردن مواد سفت و سخت‌تر کمک می‌کند.

سایر مشخصات مخلوط کن فیلیپس

تیغه‌ی محکم و قوی این دستگاه قدرت خردکردن قطعات یخ را نیز به کاربر می‌دهد. با استفاده از پارچ شفاف و بزرگ مخلوط کن با ظرفیت دو لیتر به‌ راحتی می‌توانید برای تمام اعضای خانواده، اسموتی‌های خوشمزه و جذاب درست کنید. مخلوط کن فیلیپس مدل HR3652 دارای توان مصرفی 1400 وات است تیغه های آن از فناوری  3d  ProBlend  ساخته شده اند و این تیغه 6 پره بوده و در قسمت میانی، بالایی و پایینی تیغه قرار گرفته اند. به وسیله این فناوری مواد غذایی تا 50 درصد ریز تر می شوند و تمام مواد مغذی داخل آن ها حفظ می شود. با استفاده از این دستگاه می توانید یخ را خرد کنید، اسموتی، نوشیدنی، سس، پوره و سوپ تهیه کنید.

بدنه دستگاه دارای روکش استیل است که تمیز کردن آن را بسیار راحت کرده است. ولوم کنترلی دستگاه جهت تنظیم سرعت است و کلید های فشاری تعبیه شده بر روی بدنه شامل تهیه اسموتی عملکرد پالس و خرد کردن یخ است. مخلوط کن فیلیپس مدل HR3652 دستگاهی فوق العاده با ظاهری زیباست که از بدنه ی اصلی و یک عدد پارچ تشکیل شده که دارای وزن 2.5 کیلوگرمی است.

ظاهر و بدنه دستگاه

جنس بدنه از فلز بوده و پارچ مخلوط کن نیز از شیشه ساخته شده است. بر روی پارچ یک درپوش پلاستیک وجود دارد تا در زمان کار کردن مخلوط کن مواد داخل پارچ به بیرون ریخته نشود و محیط اطراف دستگاه بر اثر پرتاب مواد داخل پارچ کثیف نشود. بر روی بدنه ی اصلی تعدادی دکمه دیده می شود که تعداد آن ها سه عدد می باشد و هر کدام کار و وظیفه ای را برعهده دارند و با فشردن هر کلید برنامه ای از مخلوط کن فعال می شود.

مخلوط کن فیلیپس 3652 دارای تیغه 6 پر است که این تیغه از جنس استیل بوده و خاصیت ضد زنگ زدگی دارد و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. دیگر ویژگی هایش تیغه ی داخل پارچ مخلوط کن قابلیت جداسازی آن بوده که می توان در پایان کار با دستگاه از داخل پارچ و بدنه جدا شود و جهت شستشو خارج نمود.

مخلوط کن فیلیپس دستگاهی حرفه ای

پارچ شیشه ای که برای مخلوط کن مدل HR3652 تعبیه شده است ظرفیتی عالی دارد و دارای گنجایش 2 لیتر می باشد. از دیگر موارد مربوط به ساختار مخلوط کن حرفه ای فیلیپس مجهز بودن به سیم جمع کن است که این یک مزیت برای دستگاه های برقی به شمار می آید و باعث می شود تا سیم برق وسیله دچار خرابی و دست و پا گیر نباشد. اگر در خانه یا آشپزخانه تان چیدمانی کلاسیک دارید یا حتی چیدمان مدرن و به دنبال وسیله‌ای زیبا و منطبق با هر سلیقه‌ای هستید ترکیب رنگ نقره‌ای و مشکی به کارتان خواهد آمد. این محصول هم از ترکیب این رنگ استفاده کرده است تا نه فقط دستگاهی کاربردی بله از لحظ دکور و زیبایی هم چشم‌نواز باشد. پارچ شیشه‌ای به همراه بدنه استیل ترکیب جالب و جذابی به شمار می رود.

مشخصات فنی محصول

توان 1400 واتی آن دربین تمام مدل‌های مختلف مخلوط کن فیلیپس سرآمد بوده و به علاوه ظرف 2 لیتری پارچ برای خانواده‌ی معمولی و به طور کل مصرف خانگی مناسب است. تیغه‌ها از استیل ضد زنگ هستند که عمر دستگاه را زیاد می‌کند. از لحاظ عملکرد نیز باید گفت که 5 سرعته بود و تنظیمات مربوط به سرعت را داراست، قابلیت پالس به شما امکان مخلوط کردن کامل می‌دهد زیبایی ظاهری و کارایی مدرن، خاموش کن خودکار،  سه کلید عملکرد مخلوط کن، یخ خردکن و عملکرد پالس و بسیار موارد دیگر باعث می شود این مدل یک محصول ایده‌آل برای خرید و استفاده باشد. مخلوط کن فیلیپس مدل HR3652 از جمله پر قدرت ترین دستگاه های مخلوط کن موجود در بازار فروش لوازم آشپزخانه است که شرکت هلندی فیلیپس آن را تولید نموده و به سایر کشورهای جهان عرضه کرده است.

کاربرد مخلوط کن فیلیپس مدل 3652

مخلوط کن مدل Philips HR3652 همان گونه که گفته شد دارای سه کلید فشاری بر روی قسمت بدنه ی اصلی اش است که این کلیدها برای تهیه ی اسموتی با برنامه ی از پیش تعیین شده، خرد کردن یخ و عملکرد پالس به کار برده می شوند. فیلیپس مدل HR3652 قابلیت تغییر سرعت را به صورت دستی دارد.سرعت چرخیدن تیغه در این مخلوط کن بسیار بالاست به گونه ای که قادر است تا 35000 دور در دقیقه بچرخد و هر نوع مواد غذایی را که درون پارچ آن قرار می گیرد به عالی ترین نحو یک دست میکس نماید. از دیگر خصوصیات بی نظیر مخلوط کن حرفه ای Philips HR3652 سیستم خاموش شدن خودکار آن است.

تکنولوژی D3 ProBlend  در این محصول

مخلوط کن فیلیپس HR3652 مجهز به تکنولوژی موسوم به D3 ProBlend  است. این فناوری به شما اطمینان می دهد که همه ی مواد موجود در اسموتی به خوبی با هم مخلوط می شوند بنابراین مواد مغذی موجود در میوه ها ، سبزیجات و آجیل ها از ساختار سلول خود باز شده و به راحتی توسط بدن جذب خواهند شد. ‍‍‍‍‍‍روی بدنه مخلوط کن PHILIPS مدل  HR3652/00 کلید تنظیمات آن قرار دارد که به صورت ولومی طراحی شده و شما با گرداندن ان می تواند سرعت عملکرد دستگاه را تنظیم نماید.

روی این کلید ولومی هم سه کلید کوچک در نظر گرفته شده که با فشردن آن می توان یخ را برای تهیه نوشیدنی خرد کرد و یا از عملکرد پالس دستگاه استفاده کرد. همچنین از این قسمت می توانید با فشردن یک کلید نوشیدنی و اسموتی های خوش طعمی را تهیه نمایید. این کلیدها دارای چراغ نشانگرند و این چراغ ها نشان می دهد که دستگاه در حال انجام کدام عملکرد است.

کار با دستگاه خردکن

برای مخلوط کن مدل HR3652/00 فیلیپس پارچی شیشه ای با گنجایش 1.8 لیتر در نظر گرفته شده است که از ظرفیت خوبی برای خرد و پوره کردن مواد بهره مند است. به جهت طراحی دو زبانه که برای درب این پارچ در نظر گرفته شده درب به خوبی روی پارچ قفل شده و از پاشیده شدن مواد به بیرون جلوگیری خواهد کرد. روی این درب محفظه ای در نظر گرفته شده که می توانید سایر مواد را در حین عملکرد دستگاه به مواد داخل پارچ اضافه نمایید. برای مخلوط کن فیلیپس تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ در نظر گرفته شده که 6 پره بوده و از فناوری D3 ProBlend  استفاده می کند. به این ترتیب مواد به خوبی له و پوره شده و ضمن حفظ مواد مغذی مواد، بافت نرم و یکدستی پیدا خواهند کرد.

 با استفاده از آن فیلیپس خرد کردن یخ، تهیه نوشیدنی و اسموتی های متنوع، سس، پوره و میکس سوپ های مختلف به راحتی و در کمترین زمان انجام خواهد شد. برای این دستگاه پایه هایی ضدلغزش تعبیه شده است که از لرزش دستگاه به هنگام کار جلوگیری خواهد کرد. تمام قطعات دستگاه قابل جدا شدن و شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد.

اگاهی از قیمت ها

برای اطلاع پیدا کردن از قیمت مخلوط کن فیلیپس 3652 و خرید ان به سایت اینترنتی ما در “تاپ فروش” مراجعه کنید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن فیلیپس مدل 3652

https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-3652/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
محمد قطب بازدید : 19 دوشنبه 25 اسفند 1399 زمان : 23:43 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 700
  • بازدید سال : 6,038
  • بازدید کلی : 26,370