loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

اتوبخار فیلیپس مدل GC2998 https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فیلیپس-مدل-gc2998/ https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فیلیپس-مدل-gc2998/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Mon, 15 Feb 202

اتوبخار فیلیپس مدل GC2998 https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فیلیپس-مدل-gc2998/ https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فیلیپس-مدل-gc2998/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Mon, 15 Feb 2021 18:50:47 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=938

سیستم قطع خودکار: بله
سیستم ضدچکه: بله
بخاردهی عمودی: بله
سیستم ضد رسوب: بله
مخزن رسوب: خیر
جنس کفه: سرامیک

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اتوبخار فیلیپس مدل GC2998

معرفی اتوبخار فیلیپس مدل GC2998

شرکت فیلیپس با وارد کردن اتو بخار فیلیپس 2998 کار بزرگی در بخش فروش اتو انجام داده است. حمایت بی سابقه مردم از این محصول سبب شد تا کارشناسان هم نظر سنجی در رابطه با محبوبیت محصول انجام دهند. در این نظر سنجی کاربران به سه قدرت بالا، طراحی شیک و هزینه قابل قبول  بیشترین رای را دادند. بنابراین اتو بخار فیلیپس 2994 یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است که با ابعاد متناسب و قدرت بالا نظر کاربران زیادی را جذب خودش کرده است.اما نکته بسیار مهمی که طبق نظر سنجی از دید کاربران پنهان مانده، جنس و کیفیت کف اتو است.

 از ان جایی که لباس ها به طور مستقیم با کفی اتو در تماس هستند بنابراین مرغوبیت ان در اولویت است. شرکت فیلیپس با هوشمندی تمام جنس اتو بخار GC2998 را از SteamGlide ساخته است تا به کاربران خود اطمینان ببخشد که از هر گونه آسیب احتمالی به لباس هایشان در امان هستند. ویژگی های مهم دیگری که بر محبوبیت دو چندان این محصول افزوده است شامل : طراحی شیک و حرفه ای، قدرت 2400 وات، مدت زمان آماده سازی کمتر از 2 دقیقه، اسپری آب، خروجی بخارقوی و مداوم 45 گرم بر دقیقه، دکمه تقویت بخار( بخار لحظه ای 170 گرم)، بخار عمودی، کفه مقاوم در برابر ضربه، سیستم ضد چکه، سیستم ضد رسوب و غیره می باشد.

جنس بدنه اتوبخار فیلیپس 2998

این دستگاه از کفی استیم‌ گلاید برخوردار است که به‌دلیل نوع مواد به‌‌کار رفته در آن، در برابر خط ‌و خش مقاومت زیادی دارد و همچنین حرکتی سریع روی سطح پارچه دارد و به لباس‌ها نمی‌چسبد. این دستگاه دارای مخزن آب با ظرفیت 320 میلی‌لیتر است که از طریق دریچه‌ی قرارگرفته در قسمت بالای دسته، قابل پرکردن است. همچنین از طریق دکمه‌ی مخصوصی که روی دسته‌ی اتو قرار گرفته است، امکان اسپری‌کردن آب وجود دارد که به اتوکشی چروک‌های عمیق‌تر کمک می‌کند. سیستم بخاردهی پیوسته این مدل، بخار را به میزان 45 گرم ‌بر دقیقه از منافذ سطح کفی خارج می‌کند.

این دستگاه به سیستم بخاردهی لحظه‌ای هم مجهز شده است. کافی است دکمه‌ی مخصوص بخاردهی لحظه‌ای را بفشارید تا بخار با فشار زیاد و به‌صورت ناگهانی از منافذ کفی اتو خارج ‌شود. به‌این‌ترتیب صاف‌کردن چروک‌های عمیق‌تر پارچه نیز به‌راحتی صورت می‌گیرد. بخاردهی لحظه‌ای اتوی GC2998/80 به میزان 170 گرم ‌بر دقیقه است. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این اتوبخار قابلیت بخاردهی عمودی آن است که بخاردهی لباس‌های مجلسی و کارشده را که امکان اتوکشی آن‌ها به‌صورت عادی وجود ندارد، فراهم کرده است.

خصوصیات دیگراتوبخار فیلیپس

فیلیپس شرکتی هلندی است که بیش از یک قرن سابقه‌ی کار دارد. این شرکت از سال 1891 میلادی آغاز به کار کرده و در زمینه‌های مختلفی ازجمله ابزار سلامت، آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، لوازم‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.محصولات فیلیپس با طراحی بسیار زیبا و شیک تولید شده و از ویژگی های خوب محصولات فیلیپس، می توان به کیفیت بالای ساخت اشاره کرد که طول عمر آن ها را بیشتر می کند. اتوبخار فیلیپس با بدنه ای به رنگ مشکی طراحی شده که بسیار لوکس و زیبا به نظر می رسد. برخی از قسمت های این اتو بخار با رنگ قرمز تزئین شده که جلوه ای بسیار زیبا دارد. مخزن آب از جنس پلاستیک نیمه شفاف تولید شده تا از میزان آب باقی مانده در مخزن با خبر شوید.

آشنایی بیشتر با اتوبخار 2998 فیلیپس

این مخزن آب دارای گنجایش 320 میلی‌لیتر است که به سادگی با استفاده از ورودی آب موجود بر روی بالای دسته پر می شود. این دریچه به اندازه کافی بزرگ طراحی شده تا شما بتوانید به سادگی مخزن را پر کنید.‌ با استفاده از ولوم چرخشی موجود بر روی مخزن آب، می توانید دمای مناسب با نوع لباسها را تنظیم کنید. تنظیم درست دما با توجه به نوع البسه از سوختن و برق افتادگی آن ها جلوگیری خواهد کرد. آب از طریق دریچه کوچک تعبیه شده نزدیک نوک اتو، بر روی البسه اسپری خواهد شد. اسپری آب موجب بالا بردن رطوبت لباس ها شده که موجب بالا بردن کیفیت اتوکشی خواهد شد.

فیلیپس اتو بخار دستی 2998 را با کفی استیم گلاید تولید کرده است. SteamGlide کفی منحصر به فرد فیلیپس است. با وجود این نوع کفی، شما به سادگی می توانید هر نوع پارچه ای را بدون نگرانی در مورد برق افتادگی اتو کنید. از دیگر ویژگی های خوب این کفی می توان به حرکت ساده اتو بر روی پارچه ها اشاره کرد. این کفی از یک پوشش 5 لایه تولید شده که ضد زنگ و خوردگی است. این مدل کفی طول عمر بالایی دارد و در برابر خراش بسیار با دوام است. همچنین تمیز کردن کفی SteamGlide بسیار ساده تر است.‌

قابلیت های عالی در این دستگاه

اتوهای بخار برای سهولت در امر اتوکشی از بخار آب استفاده می‌کنند. از طرفی، رساندن آب به نقطه جوش باعث بر جای ماندن املاح و رسوبات آب در منافذ و محفظه تبخیر می‌شود که عملکرد دستگاه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. شرکت‌های تولیدکننده برای رفع این مشکل از سیستم ضد رسوب استفاده کرده‌اند. همین قابلیت در اتو بخار فیلیپس در این  مدل اتو بخار مانع انباشت رسوبات درون دستگاه می‌شود.برای اینکه شخص بتواند چروک‌های عمیق لباس را با دقت و عملکرد بالاتری از بین ببرد، انواع قابلیت‌های بخاردهی برای این محصول در نظر گرفته شده است. برای مثال با استفاده از سیستم بخاردهی آنی یا لحظه‌ای اتو بخار فیلیپس GC2998 قریب به 170 گرم بخار آب در هر دقیقه از منافذ تبخیر آن آزاد می‌شود که برای از بین بردن چروک و تاخوردگی‌های عمیق مناسب است.

این دستگاه همچنین با بهره‌مندی از بخاردهی پیوسته قادر به تولید 45 گرم بخار در دقیقه است که ویژگی کاربرپسندی محسوب می‌شود.از دیگر مشخصه‌های قابل توجه در این مدل می‌توان به بخاردهی عمودی آن اشاره کرد که امکان اتوکشی لباس‌های آویزان را فراهم می‌آورد. با استفاده از این قابلیت در واقع نیازی به جابه‌جایی البسه و پهن کردن آنها روی میز اتو نخواهد بود و کافی است منافذ تبخیر را به سمت لباس یا پرده نشانه بگیرید تا چروک‌هایشان از بین برود. از طرف دیگر، محدوده توان مصرفی این دستگاه تنها 2400 وات است که با قرارگیری در محدوده استاندارد اتوهای خانگی یعنی 2000 تا 3000 وات، هزینه برق را به میزان قابل توجهی پایین می‌آورد.

طراحی بی نظیر اتوبخار فیلیپس 2998

ترکیب رنگ مشکی و خاکستری بدنه این محصول جلوه شیک و مدرنی به آن بخشیده و خیلی سریع توجه شما را به خودش جلب می‌کند. قابلیت ضد چکه  اتو بخار GC2998 همچنین هنگام کاهش دمای دستگاه، با جلوگیری از ریختن آب اضافه از کف و کناره‌های آن، مانع ایجاد لکه روی سطح لباس می‌شود.در مجموع اتو بخار فیلیپس GC2998 یک محصول همه‌فن‌حریف با قیمتی اقتصادی بوده و تمام امکانات یک اتوی مدرن را داراست. اگر به دنبال خرید اتوبخار ارزان با قابلیت‌های پیشرفته و کاربرپسند هستید، این مدل می‌تواند گزینه خوبی باشد. شما می‌توانید اتو بخار فیلیپس مدل GC2998 را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی فورپینا سفارش داده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

اتو بخار فیلیپس مدل GC2998 برای تنظیم دما کافی است از دکمه‌ی ولوومی تعبیه شده در زیر دسته استفاده نمایید. با چرخش این دکمه و با توجه به نوع لباسی که قرار است اتو کنید، می توانید بهترین عملکرد را برای کار با اتو انتخاب نمایید. انتخاب درست تنظیمات با توجه به نوع لباس اهمیت زیادی در فرآیند اتوکشی لباس هایتان دارد و دمای زیاد ممکن است موجب برق افتادن، سوختن یا خیس شدن بیش از حد پارچه بشود. همچنین اتوبخار فلیپس مدل GC2998 مجهز به سیستم ضد رسوب داخلی است که به حفظ کیفیت عملکرد بخار دستگاه در طول زمان کمک بسزایی می نماید.

سیستم اتوبخار فیلیپس

سیستم خاموش سازی خودکار اتو نیز ایمنی کار با این دستگاه را تضمین می نماید. این دستگاه در صورت عدم کارکرد در حالت ایستاده پس از 8 دقیقه و در حالت خوابیده پس از 30 ثانیه به طور خودکار خاموش خواهد شد و مانند مدل های قدیمی که در حالت اماده به کار به دستگاه آسیب وارد می شد نیست. اسپری داخلی اتو نیز از دیگر قابلیت های این اتو است که از طریق منافز کوچک جلوی دستگاه انجام می‌شود. با فشردن دکمه‌ی مخصوص این عملکرد آب با فشار و به میزان کم از منافز کفی اتوبخار اسپری می شود. اسپری آب با ایجاد رطوبت بیشتر در سطح لباس به رفع سریع تر چین و چروک ها کمک زیادی نماید و به روند اتوکشی سرعت زیادی می بخشد.

اطلاع از قیمت اتوبخار فیلیپس 2998

جهت اگاهی از قیمت اتو بخار فیلیپس در این مدل به سایت ما در “تاپ فروش” مراجعه کنید.

 

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اتوبخار فیلیپس مدل GC2998

https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فیلیپس-مدل-gc2998/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
محمد قطب بازدید : 97 چهارشنبه 29 بهمن 1399 زمان : 15:33 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 765
  • بازدید سال : 6,103
  • بازدید کلی : 26,435