loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

گذری بر وضعیت فوتسال و فوتبال ساحلی ایران https://evarah.ir/2021/04/گذری-بر-وضعیت-فوتسال-و-فوتبال-ساحلی-ایر/ ایواره Fri, 23 Apr 2021 19:49:21 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/04/گذ

گذری بر وضعیت فوتسال و فوتبال ساحلی ایران https://evarah.ir/2021/04/گذری-بر-وضعیت-فوتسال-و-فوتبال-ساحلی-ایر/ ایواره Fri, 23 Apr 2021 19:49:21 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/04/گذری-بر-وضعیت-فوتسال-و-فوتبال-ساحلی-ایر/

با توجه به پایگاه داده ایواره ، “حسین شمس” در مصاحبه با “نبض ورزش” در مورد تاخیر بیماری کرونا در جام ملت های آسیا و جام باشگاه های فوتسال آسیا صحبت کرد و افزود: به جز ازبکستان ، با دو مسابقه تدارکاتی از ایران پیشی گرفته است. کشورهای شرکت کننده بهتر از نماینده ایران است. …

منبع: خبرگذاری ایواره
گذری بر وضعیت فوتسال و فوتبال ساحلی ایران

با توجه به پایگاه داده ایواره ،

“حسین شمس” در مصاحبه با “نبض ورزش” در مورد تاخیر بیماری کرونا در جام ملت های آسیا و جام باشگاه های فوتسال آسیا صحبت کرد و افزود: به جز ازبکستان ، با دو مسابقه تدارکاتی از ایران پیشی گرفته است. کشورهای شرکت کننده بهتر از نماینده ایران است. “(مس سونگون) چنین نکرده اند.

یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد وضعیت خوب لیگ فوتبال ایران صحبت کرد و افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاده است. “مس سونگون” قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران در فوتسال نماینده ایران در مسابقات آسیایی است اما به دلیل لغو جام باشگاه های آسیا در این رقابت ها شرکت نکرد.

وی از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کرد و افزود: تیم های ایران ، ژاپن و ازبکستان به طور مستقیم به عنوان نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال حضور دارند.

شمس گفت: “دو نقل قول دیگر آسیا در جام جهانی روسیه ، پس از دیدار 4 تیم از تایلند ، ویتنام در شرق آسیا و عراق و لبنان در غرب آسیا ، در تاریخ 20 مه (بازی خارج از خانه) و 25 ژوئن برگزار می شود. (مسابقه برگشت) “.

حسین شمس با بیان اینکه قاره آسیا در جام جهانی پنج سهمیه دارد ، افزود: AFC سه شنبه آینده برای تعیین دو سهمیه دیگر بین چهار تیم لبنان ، ویتنام ، عراق و تایلند قرعه کشی می کند.

جام جهانی فوتسال قرار است در ماه های سپتامبر و اکتبر سال جاری به میزبانی لیتوانی برگزار شود.

وی درباره چگونگی انتخاب نمایندگان آسیا صحبت کرد و افزود: بنابراین ، پنج تیم برتر آخرین مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال 2018 ، به علاوه کل امتیاز تیم ها در سه جام اخیر آسیا (2014-2016-2014) ، فرمولی بوده است که کنفدراسیون آسیا از آن برای تعیین نمایندگان این قاره در جام جهانی استفاده کرده است.

وی گفت: طبق فرمول جدید AFC ، تیم کویت نیز با مربی برزیلی حذف شده است.

سید محمد ناظم الشریعه ، بازیکن و مربی سابق فوتسال ، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران است.

حسین شمس در مورد وضعیت فوتبال در ساحل کشورمان صحبت کرد و افزود: پنجره تیم ملی فوتبال ساحلی بسیار روشن است. AFC بر اساس نتیجه تصمیم می گیرد. تیم های ژاپن ، عمان و امارات متحده عربی میزبان سه نقل قول آسیایی برای جام جهانی فوتبال ساحلی 2021 به میزبانی روسیه هستند.

شمس افزود: طبق آخرین مسابقه تیم ملی ایران در تایلند و کسب مقام ششم آسیا ، از جام جهانی 2021 دوام نیافته است.

این سه تیم براساس خلاصه ای از عملکرد هشت تیم برتر آسیا در سه قهرمانی قاره انتخاب شده اند. بنابراین ایران جایی در جام جهانی فوتبال ساحلی نخواهد داشت.

داوود پرهیزگار ، رئیس کمیته فوتسال نیز در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال و تأثیر انفجار تاج در مسابقات آسیایی و جهانی صحبت کرد.
وی گفت: کرونا از مارس 1998 تاکنون شش بار تاریخ بازی های آسیایی را تغییر داده است.

پرهیزگار در مورد مسابقات تایلند صحبت کرد و افزود: این مسابقات در اواخر ماه ژوئن با یک ماه تاخیر در تایلند برگزار می شود که چهار تیم در سه گروه به رقابت می پردازند.

رئیس کمیته فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از جام جهانی 2021 بلاروس دو بازی دونفره خواهد داشت و سپس راهی لیتوانی می شود.

منبع: خبرگذاری ایواره
گذری بر وضعیت فوتسال و فوتبال ساحلی ایران

محمد قطب بازدید : 54 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 زمان : 10:27 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 751
  • بازدید سال : 6,089
  • بازدید کلی : 26,421