loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

اخبار لوازم خانگی

کولر گازی 36000 ال جی را می توان یکی از بهترین محصولات شرکت ال جی نامید. سری جدید کولرهای گازی ال جی با نام Dual Cool در اواخر سال 2017 به بازار عرضه شد. ویژگی بارز این نوع کولر گازی اسپلیت ال جی استفاده از کمپرسور اینورتر دوتایی است. این بدان معنی است که دستگاه به طور مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می کند تا دمای مطلوب را حفظ کند. با کمک این نوسانات کم و پایین، بهترین عملکرد در کارایی و مصرف مناسب حاصل می شود.

 

محمد قطب بازدید : 60 سه شنبه 29 مهر 1399 زمان : 22:14 نظرات (0)

طراحی شده توسط HDR1500

 HDR1500 در واقع جدیدترین HDR ارائه شده است. تمامی تلویزیون های باکیفیتی که تاکنون به بازار آمده اند از کیفیت 1000 HDR یا کمتر از آن را پشتیبانی می کردند و حالا با ورود QLED های سامسونگ به بازار جهانی، مخاطبین تصاویر با 1500 HDR را شاهد خواهند بود. همان طور که خود نیز متوجه شدید، هر چقدر این عدد بزرگتر باشد، کیفیت و گستره رنگ قابل نمایش بیشتر است. تصاویر با رنگ ها و کیفیت زیاد که همه جزئیات را به روشنی به نمایش می گذارند، بی شک تماشای هر برنامه تلویزیونی به خصوص فیلم ها را بیش از پیش جذابتر می کنند و همه ما دوست داریم که محتوای مورد علاقه یمان را با چنین شرایطی به تماشا بنشینیم. 

محمد قطب بازدید : 39 جمعه 07 شهریور 1399 زمان : 14:59 نظرات (0)

خرید داکت اسپلیت در دنیای امروز به شدت احساس می شود. از آنجا که این دستگاه دارای دو فصل است، برای انتخاب دستگاه داکت اسپلیت، سیستم باید براساس ظرفیت خنک کننده مدل شود. برای این منظور، کل فضای مورد نیاز را 400 تا 600 با توجه به ارتفاع معمولی ضرب کنید تا از ظرفیت تقریبی دستگاه داکت اسپلیت به دست آورید.

محمد قطب بازدید : 105 جمعه 07 شهریور 1399 زمان : 14:52 نظرات (0)

تلویزیون سامسونگ 65Q80R جزو مدرنترین و پیشرفتهترین مدلهای این کمپانی کرهای میباشد که با عرضه آن به بازار جهانی و به خصوص در بین دیگر مدلهای پرچمدار خوش درخشید. این مدل تلویزیون که از فناوری QLED بهره می‌برد، روشنایی فوق‌العاده بالایی را با خود به دل تصاویر راه میدهد. از این گذشته تعداد پیکسلهای صفحه‌ نمایش تلویزیون سامسونگ 2160×3840 عدد هستند که روی هم رفته با تعداد 8.2 میلیون پیکسل دقت و وضوح بالا را در هر صحنه بهخوبی نمایش میدهند. استاندارد HDR در نمایشگر تلویزیون سامسونگ با تحلیل رنگها و تفکیک پذیریشان از همدیگر، لحظههای واقعی را به معنای واقعی کلمه به هر تصویر راه میدهد. 

محمد قطب بازدید : 39 جمعه 07 شهریور 1399 زمان : 14:47 نظرات (0)

سیستم عامل

این تلویزیون نیز دقیقا مشابه دیگر هم سری های خود از سیستم عامل اندروید به عنوان پلتفرم بهره می جوید. گفتنی است که سیستم عامل استفاده شده در این تلویزیون نیز دقیقا همانند برادر هم سری اش، یعنی A9F اندروید ورژن 8 یا همان Android OREO می باشد. بی شک بسیاری از شما با قابلیت ها و قدرت بالا و محبوبیت سیستم عامل اندروید کاملا آشنا هستید و نیاز چندانی به توضیح در رابطه با آن نیست، لیکن باید اشاره نمود که قابلیت های هوشمند این تلویزیون در واقع پله ای است فراتر از آن چه قبل تر از این در محصولات سونی شاهد بودیم که در کنار چیپست به روز و قوی آن، تجربه ای فوق العاده را در اختیار شما قرار خواهد داد.

محمد قطب بازدید : 60 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 23:10 نظرات (0)

زاویه دید

زاویه دید یکی از عوامل مهمی است که همواره در انتخاب و خرید تلویزیون های LCD مطرح بوده است. مخصوصا برای آن دسته از مخاطبین که عادت دارند در هنگام تماشای تلویزیون جا به جا شوند و یا از تلویزیون در محیطهای بزرگی همچون سالن پذیرایی یا دیگر محیطهای بزرگ بهره بگیرند که افراد در آن، از زوایای گوناگون به تصاویر تلویزیون نگاه خواهند کرد. قابلیتی که سونی در تلویزیون یاد شده، برای تامین این نیاز تدارک دیده است با عنوان تکنولوژی X-Wide Angle شناخته می شود. این فناوری به مخاطب اجازه می دهد که تصاویر خروجی از نمایشگر TRILUMINOS این وسیله را از هر زاویه دلخواه، بدون اینکه تغییر محسوسی در کیفیت و ماهیت رنگ های به نمایش درآمده ایجاد شود، به تماشا بنشیند.

محمد قطب بازدید : 29 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 23:06 نظرات (0)

سیستم مدیرت کابل

سیستم مدیریت کابل در واقع بخشی از تلویزیون میباشد که وظیفه پنهان سازی کابلهای پشت تلویزیون در راستای مرتبتر و تمیزتر دیده شدن تلویزیون را داراست. این تلویزیون به دلیل قاب باریک آلومینیومی، ضخامت بسیار کم با قابلیت پنهان کردن کابل، طراحی برازندهای دارد و به معنای واقعی کلمه به محیطی که قرار است در آن قرار داده شود، شخصیت میبخشد.

ویژگی های بصری

پنل این تلویزیون از نوع LED با بک لایت Direct LED یا همان ال ای دی مستقیم می باشد و رزولوشنی برابر با 3840x2160 پیکسل را داراست که اصطلاحا به آن  4Kمی گویند. البته شاید استفاده از پنل LED در این تلویزیون شما را به این شک بیندازد که تلویزیون مذکور ممکن است در رابطه با کنتراست و نمایش رنگ مشکی عمیق با مشکل رو به رو باشد، لیکن باید بدانید که این امر به هیچ وجه صحت ندارد؛ بلکه سونی در این پرچمدار خود، با استفاده از تکنیک ها و تکنولوژی های گوناگون، کیفیت تصویر خروجی را بسیار ارتقاء بخشیده است.

محمد قطب بازدید : 37 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 23:01 نظرات (0)

یکی دیگر از پرچمداران سری جدید Master که همگان از آن به عنوان شاهکار جدید سونی یاد میکنند، تلویزیون LED هوشمند مدل Z9F میباشد. این تلویزیون که از رزولوشن 4K برای نمایش محتوای گوناگون برخوردار است، یکی از تلویزیونهایی به حساب میآید که از جایگاه ویژهای در بین محصولات رده بالا برخوردار میباشد. ظاهر این محصول بسیار ساده میباشد و برخلاف A9F سونی از شیوهها و سبکهای خاص و غیرمتعارف برای طراحی آن بهره نگرفته است، لیکن همین ظاهر ساده نیز بسیار زیبا و مدرن طراحی و پیاده شده است و جلوهای که به دکوراسیون محیط اطراف میبخشد، در یک کلام کاملا خاص و بینظیر است. همچنین کیفیت ساخت و استحکام بدنه این محصول نیز بسیار با کیفیت و عالی میباشد.

محمد قطب بازدید : 35 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 23:00 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 760
  • بازدید سال : 6,098
  • بازدید کلی : 26,430