loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

کولر گازی 36000 پاناسونیک https://banehentekhab.com/product/کولر-گازی-36000-پاناسونیک/ https://banehentekhab.com/product/کولر-گازی-36000-پاناسونیک/#respond پشتیبانی بانه انتخاب Tue, 0

کولر گازی 36000 پاناسونیک https://banehentekhab.com/product/کولر-گازی-36000-پاناسونیک/ https://banehentekhab.com/product/کولر-گازی-36000-پاناسونیک/#respond پشتیبانی بانه انتخاب Tue, 08 Dec 2020 09:31:05 0000 https://banehentekhab.com/?post_type=product&p=458

اقلام همراه کولر گازی 36000 پاناسونیک : کابل های اتصال،کنترل از راه دور،باطری مخصوص کنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

کشور سازنده: ژاپن
گاز مصرفی : R410a کم مصرف
تکنولوژی اینورتر : دارد
پرتاب باد : چهار جهته
ظرفیت سرمایش (Btu/hr) : 36000

منبع سایت بانه انتخاب:
کولر گازی 36000 پاناسونیک

خرید کولر گازی 36000 پاناسونیکخرید دستگاه 36000 پاناسونیک

بررسی قیمت خرید کولر گازی 36000 پاناسونیک

کولر ها از جمله مهم ترین وسایل در خانه و مراکز هستند که باعث می‌ شود دمای مطلوبی در خانه به وجود آید به طوری که می ‌توان روزهای گرم تابستان را لذت بخش تر و قابل تحمل تر کنید. همانطور که می ‌دانید کولر هایی که در گذشته ساخته می‌ شد به شکل کولرهای آبی بودند این کولرها مصرف برق و آب بالایی داشتند و خیلی به صرفه نبودند همچنین این کولر ها نمی توانستند در محیط های خیلی گرم دوام آورند و عملکرد خوبی داشته باشند.

با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن وسایل برندهای مختلف شروع به ساخت کولر گازی ها کردند یکی از این برندها که در این مقاله به آن می ‌پردازیم برند پاناسونیک می باشد که انواع مختلفی از کولر گازی ها را با ظرفیت های مختلف در بازار ارائه کرده است یکی از این نوع کولر گازی ها، کولر گازی ۳۶۰۰۰ پاناسونیک می باشد.

امکانات جالب اسپلیت 36000 پاناسونیک

  • دو حالت سرمایش گرمایش
  • ظرفیت خروجی 24000 BTU
  • پرتاب باد چهار جهته
  • لوله مسی و کابل برق همراه
  • گاز مصرفی R410a کم مصرف

مشخصات کلی مربوط به کولر گازی 36000 پاناسونیک

در این قسمت به مشخصات کلی از کولر گازی ۳۶۰۰۰  پاناسونیک می ‌پردازیم این کولر گازی دارای دو منظوره می باشد. یعنی هم سرد کننده روزهای گرم تابستانی تان می باشد و هم گرم کننده روزهای سرد زمستانی پس با خرید یک کولر گازی   پاناسونیک می توانید هم یک بخاری داشته باشید و هم یک کولر.

این کولر گازی می‌ تواند تمامی آب و هوای معتدل و گرمسیری را تحمل کند و ظرفیتی بین ۹۰۰۰ تا ۳۶ هزار را تولید کند و بدون نگرانی و دغدغه اینکه در کدام نقطه از کشور زندگی می کنید می توانید نسبت به نصب  این کولر گازی در خانه تان اقدام کنید.

شرکت پاناسونیک سعی کرده است کولر گازی های اش را در مدل های مختلف بسازد که هر کدام از این کولر گازی ها دارای سنسور های متعدد و متفاوتی است که برای تطابق پیدا کردن با محیط لازم و ضروری است.

کولر گازی 36000 پاناسونیکاسپلیت 36000 پاناسونیک

کمپرسور موجود در کولر گازی 36000 پاناسونیک

یکی از ویژگی هایی که در کولر گازی پاناسونیک می‌توانید ببینید وجود کمپرسور های منحصر به فردی است که با قدرت زیاد باعث به وجود آمدن کولر های فوق العاده قوی خواهد شد. این کمپرسورها  که در کولر گازی های پاناسونیک استفاده شده است از نوع روتاری خواهد بود و دارای تکنولوژی های پیشرفته است و با به روزترین فناوری های روز دنیا ساخته شده است به صورتی که قدرت سرمایش و گرمایش این کولر زیاد است و می ‌تواند سرمایش را در یک محدوده وسیعی ایجاد کند همچنین وجود چنین کمپرسوری در کولر گازی های پاناسونیک امکان تنظیم عملکرد را نیز به وجود آورده  به طوری که شما می توانید هم دما و هم سرعت کولر را تنظیم کنید.

سیستم اینورتر به کار رفته در کولر گازی 36000 پاناسونیک

سیستمی که در کولر گازی  ۳۶۰۰۰ پاناسونیک استفاده شده است سیستم اینورتر می باشد این سیستم با استفاده از تغییر دادن دور موتور دما را تنظیم کرده و از خاموش و روشن شدن های مکرر کمپرسور در دستگاه خودداری می کند که این امر باعث شده تا به میزان ۳۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی شود. وقتی که کولر را روشن می‌ کنید دمای آن را نیز تنظیم می ‌کنید سپس بعد از گذشت مدت زمانی  دمای اتاق با دمای تنظیم شده کولر برابر خواهد شد.

داشتن سیستنم اینورتر در تمامی محصولات پاناسونیک وجود دارد. از جمله محصولات خوب از این برند که در ایران فروش خوبی داشته را می توان کولر گازی 18000 پاناسونیک اشاره کرد که امکانات و قابلیتهای بالا در کار مصرف انرژی کم را در خود جایی داده است.

در این مرحله در کولر های قدیمی کمپرسور خاموش می شود و سپس با پایین آمدن دمای اتاق مجدد روشن می شود این باعث مصرف برق و تلف شدن انرژی می‌ شد اما در کولر گازی ۳۶۰۰۰ پاناسونیک دیگر شاهد چنین مشکلاتی نیستیم یعنی با وجود سیستم اینورتر بعد از اینکه دمای اتاق به دمای کولر رسید اینورتر دور کمپرسور را کاهش داده و از خاموش شدن آن جلوگیری می کند و به این صورت از هدر دادن انرژی و برق می کاهد.

راهمای خرید کولر 36000 پاناسونیکراهمای خرید اسپلیت کم مصرف 36000 پاناسونیک

حالت توربو در کولر گازی پاناسونیک 36 هزار

بر روی ریموت کنترل کولر گازی ۳۶۰۰۰ پاناسونیک دکمه توربو وجود دارد با انتخاب این دکمه شما می توانید تا یک و نیم برابر، قدرت کمپرسور را افزایش داده و به این ترتیب اتاق تان را در مدت زمان کمتری خنک کنید اما شاید بپرسید که با این حالت و با افزایش پیدا کردن دما و قدرت کمپرسور قطعاً برق زیادی مصرف می شود؟! اما باید بدانید که سیستمی که در این کولر تعبیه شده است باعث می شود تا  حتی در حالت توربو نیز مصرف برق زیادی نداشته باشیم.

پرتاب باد کولر

شرکت پاناسونیک سعی کرده است در مدل‌های جدید کولر گازی ها از فن های یونیت داخلی آن هم با قطر های زیاد و قدرت مکش بالا و دریچه های پهن و با استفاده کردن از دو باله در قسمت خروجی هوا توانسته هوای خارج شده از کولر گازی ها را تا ۲۵ متر پرتاب کند یعنی اگر شما در فاصله ۲۵ متری از کولر گازی ۳۶۰۰۰ پاناسونیک بنشینید می توانید از هوای خنک این کولر استفاده کنید.

پره های دوقلو در کولر گازی ۳۶۰۰۰ پاناسونیک

یک خدمت منحصر به فردی که از جانب شرکت پاناسونیک  برای کولر گازی ها اعمال شده است  پره های خروجی دو قلو می باشد. این پره ها که در کولر گازی ۳۶۰۰۰ پاناسونیک نیز قابل مشاهده می باشند  دارای خاصیت انعطاف پذیری هستند و می توانند جریان هوا را هدایت کنند همچنین این پره ها قابلیت متراکم کردن هوا و هدایت کردن شان به سمت بالا را نیز دارند یعنی شما می توانید در قسمت های بالای خانه تان  از هوای مطبوع کولر استفاده کنید.

همان طور که گفتیم در این قسمت از کولر گازی از فن های قطور و پهنی استفاده شده که این فن می تواند حجم  هوای بیشتری را از دریچه ها عبور بدهد و در مدت زمان کمتری  دمای خانه تان به دمای مطلوب برسد.

قیمت خرید اینترنتی کولر گازی 36000 پاناسونیکقیمت خرید اینترنتی دستگاه کولر مدل کم مصرف 36000 پاناسونیک

سیستم Jet stream در کولر گازی 36000 پاناسونیک

سیستم دیگری که در کولر گازی ۳۶۰۰۰ پاناسونیک وجود دارد می توان به  سیستم jet strestrea اشاره کرد این سیستم باعث شده است تا شما شاهد یک هوای پاک و سالم و خنک از این کولر گازی باشید و همچنین در یک مدت زمان کم دمای خانه تان مطبوع شده و در فاصله ۲۵ متری از کولر نیز می توانید از این دما استفاده لازم را داشته باشید پس کاملاً هوای خونه با استفاده از این سیستم متعادل می ‌شود و از گرما یا سرمای زیادی در خانه اذیت نخواهید شد.

سیستم اینورتر و کاهش مصرف برق

همان طور که گفتیم سیستمی که در کولر گازی 36000 پاناسونیک استفاده شده است اینورتر می باشد. این سیستم توانسته تا ۳۵ درصد در مصرف برق و در نتیجه هزینه های برق تان صرفه جویی کند. اما چگونه…؟

اگر مصرف برق برای مشا از اهمیت زیادی برخوردار هست, پیشنهاد می کنم که کولر گازی 30000 پاناسونیک را نگاه کنید و سپس با یک مقایسه راحت, خرید خمد را نهایی کند.

سیستم اینورتری که در کولر گازی های پاناسونیک تعبیه شده است دارای چندین آپشن مختلف است که در صرفه جویی برق کاربردی بوده اند این آپشن ها شامل:

سیستم تشخیص عدم حضور:  یعنی زمان هایی که در خانه وجود ندارید این سنسور تشخیص می دهد و باعث می شود تا کولر خاموش شده و از هدر رفتن برق جلوگیری کند.

جستجوی محیط: وجود عملکرد جستجوی محیط در سیستم اینورتر موجود در کولر گازی ۳۶۰۰۰ پاناسونیک باعث می ‌شود تا این کولر بتواند به صورت خودکار ظرفیت محیط را شناسایی کرده و بر اساس ظرفیت محیط دمای خود را به صورت خودکار تنظیم کند به این ترتیب از هدر رفتن برق جلوگیری می ‌کند.

تشخیص نور خورشید: تشخیص نور خورشید یکی از آپشن های موجود در سیستم اینورتر می باشد. با این آپشن، کولر گازی میزان نور خورشیدی که تابش می شود را تشخیص داده و بر اساس آن میزان دمای خود را تنظیم می کند.

تشخیص فعالیت: سیستم آکونومی که در کولر گازی های پاناسونیک وجود دارد میزان فعالیتی که در محیط ایجاد می ‌شود را تشخیص داده و با توجه به آن فعالیت میزان ظرفیت خود را تغییر می ‌دهد.

موج دما: با وجود موج دما در سیستم اینورتر به صورت ریتمیک دما کنترل می ‌شود و انرژی نیز در کولر به ‌صورت ذخیره شده قرار می گیرد.

و…

از آپشن های موجود در کولر گازی پاناسونیک می باشد که تمام این ها در کاهش میزان مصرف برق موثر می باشد.

سیستم نانوجی موجود در کولرگازی پاناسونیک 36000

سیستم نانوجی که در کولر گازی ۳۶۰۰۰ پاناسونیک کم مصرف وجود دارد یون های منفی را آزاد می‌ کند که این یون ها به ذرات معلق در هوا می چسبند و این ذرات را دوباره به فیلتر وارد می ‌کند و باعث به وجود آمدن هوای پاک و سالم در خانه تان خواهند شد به این صورت که یک سیستم نانو جی می تواند حدود ۳ تریلیون ذره در هوا را جذب کرده و وارد فیلتر کند با وجود چنین سیستمی تمام گرد و غبار، گرده گیاهان ، کتری ها، قارچ ها، دودهای سیگار و غیره که از هوای بیرون وارد کولر می‌ شوند کاهش پیدا کرده و  تسویه خواهند شد.

رنج دمایی یک کولر گازی

کولر گازی ۳۶۰۰۰ پاناسونیک دارای رنج دمایی بین مثبت ۳۵ و منفی ۵۵ درجه سانتی گراد می باشد و می تواند تمامی اقلیم های آب و هوایی را نیز تحمل کند.

منبع سایت بانه انتخاب:
کولر گازی 36000 پاناسونیک

https://banehentekhab.com/product/کولر-گازی-36000-پاناسونیک/feed/ 0

منبع :مشتری-بانه انتخاب
محمد قطب بازدید : 16 دوشنبه 01 دی 1399 زمان : 9:06 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 617
  • بازدید سال : 5,955
  • بازدید کلی : 26,287