loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2058 https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-hr2058/ https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-hr2058/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sat, 27 Feb

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2058 https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-hr2058/ https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-hr2058/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sat, 27 Feb 2021 20:06:28 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1128

ابعاد : 302x322x175 میلی‌متر
وزن : 2.3 کیلوگرم
توان مصرفی : 350 وات
ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر
جنس پارچ : پلاستیک
جنس بدنه : پلاستیک
جنس تیغه : استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت : ندارد
تعداد تنظیمات سرعت : 1 سرعته
عملکرد پالس : دارد
قابلیت شستشوی اجزا در ماشین ظرفشویی : بله
محفظه جمع آوری سیم : دارد
طول سیم : 1.5 متر
سایر ویژگی های دستگاه
قابلیت خرد کردن یخ
دارای دستگیره راحت
دارای طراحی جدید با فن آوری Pro Blend 4
دارای قابلیت شستشوی کلیه قطعات در ماشین ظرفشویی به جز بدنه اصلی
اقلام همراه
دارای 2 عدد آسیاب
محدوده توان مصرفی 180 تا 400 وات
محدوده ظرفیت پارچ 1.0 تا 1.5 لیتر

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن فیلیپس مدل HR2058

کلیاتی در مورد دستگاه مخلوط‌کن

جنس پارچ مخلوط کن از شیشه یا پلاستیک است، نوعی از از آن با داشتن کلید یخ، نوشیدنی‌های خنک تولید می‌کند. تنوع تولید این وسیله از سوی شرکت‌های سازنده زیاد است، برخی از آنها یک کار انجام می دهند در حالی که گروهی هم با داشتن امکانات جانبی، در حکم ابزاری چند کاره هستند.

اجزای دستگاه مخلوط‌کن

درپوش که مانع بیرون ریختن مواد آسیاب شده می‌گردد.
تیغه دستگاه، شامل دو نیم تیغه است که یک طرف آن تیز و برنده است.
کاسه‌ای که مواد آسیاب شده را در خود نگه‌داری می‌کند.
دکمه‌ی کائوچویی که تیغه را نگه‌ می‌دارد.

نکات موثر در خرید دستگاه مخلوط‌کن

موتور پرقدرت، تیغه‌های محکم و مقاوم، سهولت کار، داشتن پارچ بزرگ و قابلیت خرد کردن یخ از ویژگی‌های یک مخلوط‌کن خوب به شمار می‌روند.
پارچ پلاستیکی شفاف به عنوان قسمتی از اجزای دستگاه، سبک، مقاوم در برابر ضربه و با نیروی کمتری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، منتها برخی از آنها با گذشت زمان رنگشان تغییر و به زردی می‌گرایند.

وزن پارچ شیشه‌ای  پارچ شیشه ای وزن بیشتری دارد ، اما در برابر تغییر رنگ مقاومت بالاتری دارد و استحکام آن نیز قابل توجه است.
هنگام خرید : ظرفیت پارچ را بر اساس نیاز و جمعیت خانواده در نظر بگیرید.

جنس بدنه‌ی مخلوط‌کن:  جنس بدنه‌ی مخلوط‌کن‌ها از پلاستیک محکم یا آلومینیوم هستند. آلومینیوم وزن سنگین‌تری دارد و جابجایی آن قدری سخت است ولی در برابر ضربه محکم و مقاوم است، کلیه قطعات آن به جز موتور در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌و‌شو دارند، موتور هم با یک دستمال خیس تمییز می‌شود.

مخلوط کن فیلیپس 2058

مخلوط کن 2058 یک دستگاه زیبا با ظاهری ساده و قیمت بسیار مناسب برای استفاده در خانه میباشد.
مخلوط کن 2058 فیلیپس دارای توان 350 وات است و تیغه های فولادی ضد زنگی که دران به کاربرده شده است برای تهیه انواع نوشیدنی ها ، عصاره سبزیجات و غیره در خدمت شماست . ظرف اصلی این مخلوط کن دارای ظرفیت 1.25 لیتر میباشد . همچنین 2 عدد ظرف آسیاب کوچک نیز همراه این دستگاه وجود دارد که به کاربر ارائه می شود که میتوانند از آن برای آسیاب کردن و خرد کردن انواع مواد غذایی استفاده نمایند .
تیغه این دستگاه از استیل ضد زنگ است که بسیار مقاوم و با دوام ساخته شده است . این تیغه از نوع تیغه های 4 گوشه است که نسبت به تیغه های معمولی عملکرد بسیار بهتری دارد و انواع مواد غذایی سفت و سخت را نیز در عرض چند ثانیه خرد میکند .

ویژگی های مخلوط کن 2058

یکی از ویژگی های این مخلوط کن این است که تمیز کردن آن بسیار آسان و سریع انجام میگیرد . و اصلا نگران جدا کردن قسمت های ممختلف از هم نباشید زیرا در این مخلوط کن تمام قسمت ها به آسانی از یکدیگر جدا میشوند . همچنین تمام قسمت های این مخلوط کن دارای قابلیت شوستشو درون ظرفشویی نیز میباشند . در این مخلوط کن از یک موتور فوق العاده با دوام و مقاوم استفاده شده است که دوام دستگاه را برای مدت بسیار طولانی تضمین نموده است . شما بدون صرف وقت اضافه میتوانید با خرید اینترنتی مخلوط کن 2058 , مخلوط کن خود را به آسانی درب منزل خود تحویل بگیرید .

طراحی و ساخت زیبا و مدرن مخلوط کن 2058

این مخلوط کن به گونه ای طراحی شده که درکنار شکل و ظاهر زیبا یی که دارد استحکام و دوام مناسبی نیز به کاربرد خود ارائه دهد. کار با دستگاه بسیار راحت بوده و به جای استفاده از دکمه های پیچیده، از ساده ترین روش های فعالیت مخلوط کن استفاده شده است. بدنه ی اصلی مخلوط کن از جنس پلاستیک است که بسیار محکم بوده و مقاومت دستگاه را بالا می برد. روی بدنه ی اصلی دکمه ای تعیبیه شده است که عمل کنترل عملیات شروع به کار را برعهده دارد و همچنین برای انتخاب نوع سرعت مخلوط کن در دسترس قرار گرفته است. 2058 تنها با 1 سطح از سرعت کار می کند که با عدد 1 روی دکمه نشان گذاری شده است.

حرف P که در سمت دیگر دکمه قرار دارد، نشانگر وجود حرکت پالسی در مخلوط کن می باشد و با فشار دادن دست روی این قسمت از دکمه، عملکرد دستگاه به حرکت پالسی تغییر می کند. این یعنی سرعت بالا و مخلوط کردن موادی که نسبتا سخت هستند. مخزن اصلی مخلوط کن از جنس طلق نشکن است یا همان پلاستیک با دوام است که در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. ظرفیت این پارچ 1.5 لیتر است که 1.25 لیتر آن قابل استفاده می باشد. بهتر اس هنگام استفادهاز مخلوط کن پارچ مخلوط کن را خیلی پر نکنید چون چرخش سریع مخلوط کن باعث بالا آمدن مواد میشود و ممکن است از داخل ظرف سریز کند و باعث ریخت و پاش مواد داخل پارچ در اطراف شود.

همانطور که پیش تر گفته شد 4 تیغه ی تیز از جنس استیل ضد زنگ درون پارچ مخلوط کن قرار می گیرند. این تیغه ها با طراحی پیشرفته ای که دارند، سخت ترین میوه ها و حتی یخ را خرد می کنند. دربپوشی که روی پارچ قرار می گیرد دارای یک مخزن کوچک است که می توانید در هنگام کار مخلوط کن، مواد غذایی لازم(مثل شیر و شکر) را از این مخزن به داخل پارچ هدایت کنید. دستگیره ی پارچ بسیار کاربردی بوده و حمل نقل آن را آسانتر می کند. همراه با این مخلوط کن 2 مخزن آسیاب نیز ارائه می شود. این مخزن ها نیز همانند پارچ روی بدنه ی اصلی مخلوط کن قرار گرفته و از طریق دکمه ی اصلی دستگاه کار می کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه چند کاره طراحی استاندارد آن است که باعث میشود در زمان استفاده از مخلوط کن هیچ گونه آسیبی به کاربران وارد نشود . پایه های ضد لغزش این دستگاه نیز از لغزش و حرکت مخلوط کن در حین کار جلوگیری مینماید . این مخلوط کن مجهز به یک محفظه مخصوص جهت نگه داری سیم نیز میباشد .

عملکرد و سرعت فیلیپس 2058

در مخلوط کن فیلیپس 2058 از موتوری با توان 350 وات استفاده شده است. این موتور قدرتی فوق العاده دارد و دوام عالی جهت استفاده ی مداوم را برایتان به ارمغان آورده است. برای دستگاه 2 کاره، ارائه ی موتور 350 واتی مناسب است و عملکردی بی نظیر را به کاربران خود ارائه می دهد. هملنطور که باید بدانید قدرت موتور یکی از عوامل مهم در انتخاب دستگاه مخلوط‌کن شمرده می‌شود، یک دسته از آنها فقط کار ساده‌ی مخلوط کردن را انجام می‌دهند، دسته دوم دارای ویژگی‌هایی مثل: خرد‌کردن یخ، فیلتر و تنظیم سرعت هستند. که مخلوط کن 2058 دارای این ویژگی می باشد.

اگر به سرعت دستگاه اهمیت می‌دهید، بهتر است محصولی با قدرت موتور بالا تهیه نمایید. مصرف بهینه ی انرژی، قدرت مداوم در استفاده ی زیاد از دستگاه، سرعت عالی و افزایش طول عمر، از مهم ترین مزیت های استفاده از موتور 350 واتی در مخلوط کن 2058 است. 1 سطح سرعت برای کار با مخلوط کن در نظر گرفته شده که برای هر نوع ماده غذایی مناسب می باشد. علاوه بر آن این مخلوط کن دارای عملکرد پالسی است که می تواند سطحی دیگر از سرعت را به کاربر ارائه دهد و با آن می توانید انواع مواد غذایی را خرد و له کنید. عملکرد پالسی به صورت ضربه ای کار می کند و با هر ضربه باعث خردشدن تکه های بزرگ میوه و تکه های یخ می شود.

استفاده از حداکثر توان دستگاه باعث افزایش قدرت در هنگام استفاده از این عملکرد می شود . دو کاره بودن مخلوط کن فیلیپس 2058 هم مخلوط کردن و هم آسیاب کردن انواع مواد غذایی را برای کاربر ممکن کرده است . درون پارچ مخلوط کن می توانید انواع آبمیوه ها، سوپ ها، سس ها، معجون ها و انواع مخلوط های گیاهی را درست کنید. توسط 2 آسیاب که همراه این مخلوط کن ارائه می شود نیز می توانید مواد غذایی سخت در مقادیر کم تر را خرد کنید. با این آسیاب ها موادی همچون آجیل، مغز ها، دانه ها و قهوه را در ریز ترین حالت ممکن خرد و پودر کنید.

نکات مهم در مورد ایمنی و نگه داری دستگاه مخلوط‌کن

قسمت‌های مخلوط‌کن برقی را هرگز با آب‌ جوش تمییز نکنید.
قطعات دستگاه را با حرارت خشک نکنید.
قسمتی که حاوی موتور است، داخل آب قرار نگیرد.
به مدت طولانی از مخلوط‌کن استفاده نکنید، پس از مدت کوتاهی، دستگاه را خاموش نموده تا استراحت نماید.
مواد سخت در دستگاه آسیاب نریزید.
موقعی که دستگاه مخلوط‌کن را باز و بسته می‌کنید، دوشاخه را از پریز بکشید.
هنگام استفاده، ۸۰ درصد ازظرفیت دستگاه را پر نمایید، با این کار، ضمن جلوگیری از ریزش و هدر رفت مواد، موتور دستگاه هم از آسیب در امان می‌ماند.
وقتی که دستگاه مخلوط‌کن درحال کار است، با قاشق یا چاقو مواد آن را هم نزنید، اجازه دهید دستگاه خاموش و متوقف شود، بعد مواد داخل آن را هم بزنید.

مشخصات فنی محصول

ابعاد : 302x322x175 میلی‌متر
وزن : 2.3 کیلوگرم
توان مصرفی : 350 وات
ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر
جنس پارچ : پلاستیک
جنس بدنه : پلاستیک
جنس تیغه : استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت : ندارد
تعداد تنظیمات سرعت : 1 سرعته
عملکرد پالس : دارد
قابلیت شستشوی اجزا در ماشین ظرفشویی : بله
محفظه جمع آوری سیم : دارد
طول سیم : 1.5 متر
سایر ویژگی های دستگاه
قابلیت خرد کردن یخ
دارای دستگیره راحت
دارای طراحی جدید با فن آوری Pro Blend 4
دارای قابلیت شستشوی کلیه قطعات در ماشین ظرفشویی به جز بدنه اصلی
اقلام همراه
دارای 2 عدد آسیاب
محدوده توان مصرفی 180 تا 400 وات
محدوده ظرفیت پارچ 1.0 تا 1.5 لیتر

قیمت مخلوط کن فیلیپس 2058

کمپانی فیلیپس با تولید مخلوط کن 2058 نیاز بسیاری از کاربران به یک مخلوط کن ساده و کاربردی با قیمت بسیار مناسب را رفع کرده است. این مخلوط کن 2 کاره دارای موتور 350 وات و 1 سطح سرعت می باشد که قدرتی عالی را برای مخلوط و آسیاب کردن انواع مواد غذایی ارائه می دهد. و دیگر ویژگی های این محصول که در بالا توضیح داده شد باعث شده تا کار با آن را برای کاربر آسان کند. اگر بدنبال یک مخلوط کن زیبا و با دوام هستید ما مخلوط کن فیلیپس 2058 را به شما پیشنهاد می کنیم . بنابراین جهت اطلاع از قیمت این محصول و همچنین خرید مخلوط کن فیلیپس مدل 2058 می توانید به وب سایت تاپ فروش مراجعه نمایید و از یک خرید خاطره انگیز و جذاب لذت ببرید. ما این محصول را پس از خرید در کمترین زمان درب منزل شما تحویل خواهیم داد.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن فیلیپس مدل HR2058

https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-hr2058/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
محمد قطب بازدید : 54 دوشنبه 11 اسفند 1399 زمان : 13:03 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 616
  • بازدید سال : 5,954
  • بازدید کلی : 26,286