loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

الزام ثبت محل سکونت خانوار از ۱۹ فروردین https://evarah.ir/2021/03/الزام-ثبت-محل-سکونت-خانوار-از-۱۹-فروردی/ ایواره Fri, 26 Mar 2021 16:21:14 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/03/الز

الزام ثبت محل سکونت خانوار از ۱۹ فروردین https://evarah.ir/2021/03/الزام-ثبت-محل-سکونت-خانوار-از-۱۹-فروردی/ ایواره Fri, 26 Mar 2021 16:21:14 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/03/الزام-ثبت-محل-سکونت-خانوار-از-۱۹-فروردی/

“محمود محمودزاده” ساعت 18:30 در گفتگویی آمار 2 میلیون و 100 هزار واحد شهری و 400 هزار واحد روستایی خالی از سکنه را گزارش کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح شناسایی واحدهای خالی و ثبت املاک سرپرست خانواده است از 19 آوریل اجباری است. معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی افزود: …

منبع: خبرگذاری ایواره
الزام ثبت محل سکونت خانوار از ۱۹ فروردین

“محمود محمودزاده” ساعت 18:30 در گفتگویی آمار 2 میلیون و 100 هزار واحد شهری و 400 هزار واحد روستایی خالی از سکنه را گزارش کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح شناسایی واحدهای خالی و ثبت املاک سرپرست خانواده است از 19 آوریل اجباری است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی افزود: از دهم فروردین ماه کلیه سرپرستان خانوارهای شهری و روستایی موظف هستند محل زندگی خود را با ورود یا اجاره در سامانه “کد منحصر به فرد” ثبت کنند.

وی افزود: عدم ثبت یا ثبت جزئیات نادرست املاک در سیستم جامع املاک و مستغلات مجازات های جدی از جمله پایان یارانه ها و خدمات بانکی را در پی خواهد داشت.

محمود محمودزاده گفت: در صورت عدم اطلاع از املاک و مستغلات در این سیستم ، مالیات برای خانه هایی که بیش از 120 روز خالی هستند اعمال می شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: این قانون برای املاک و مستغلات در شهرهای بیش از 100000 نفر و بیش از 150 متر در نظر گرفته شده است. برای سال اول 6 برابر ، در سال دوم 12 بار و در سال سوم 18 برابر اجاره سالانه یک واحد مسکونی است.
وی افزود: در شهرهای زیر صد هزار نفر مالیات در واحدهای خالی با مساحت بیش از 200 متر اعمال می شود که مشمول مالیات اجاره نمی شوند.

وی ادامه داد: در صورت ورود اطلاعات غلط به سیستم املاک و مستغلات ، دو برابر این میزان مالیات جریمه محسوب می شود.

محمودزاده با بیان اینکه شناسایی واحدهای خالی بر بازار مسکن تأثیرگذار است ، افزود: تاکنون حدود هفده میلیون خانه خالی شناسایی شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: در قانون جدید آمده است که نگهداری از یک خانه خالی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست و کلیه سرپرستان خانوار ملزم به اعلام مالکیت خود در سیستم منحصر به فرد ظرف دو سال آینده هستند. ماهها و از 10 آوریل به بعد.

وی با بیان اینکه هیچ موجر در یک شهر نمی تواند در دو واحد مسکونی زندگی کند ، افزود: سرپرستان خانوار می توانند در دو شهر مختلف دو واحد مسکونی خالی داشته باشند. رئیس خانواده مستأجر همچنین باید مشخصات و مشخصات مسکونی آنها را در سیستم ثبت کند.

وی گفت: “اولین مالیات در سال اول شش برابر بیشتر از ارزش اجاره ماهانه خواهد بود.”

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: تدابیری برای واحدهایی تهیه شده که سند مالکیت ندارند.
وی گفت: هدف این است که سرمایه مقیم فعال شود و بازار مصرف مسکن ثبت شود.
محمودزاده اظهار داشت که با اجرای این قانون ، ملک خالی مالیات برابر با قیمت کل یک واحد مسکونی طی 10 سال پرداخت می کند.

برای صاحبان واقعی ، واحد ارزان قیمت 6 برابر بیشتر از قیمت اجاره در سال اول است و هر ساله دو برابر خواهد شد. همچنین ، برای واحدهای مسکونی که صاحبان قانونی دارند ، جمع آوری مالیات 12 برابر اجاره در سال اول و در سال بعد دو برابر است.

معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح جمع آوری مالیات نیست ، گفت: هدف از اجرای این طرح در سال 1400 تنظیم بازار مسکن اجاره ای و املاک و مستغلات است. .

“محمود علیزاده” افزود: واحدهای مسکونی که بیش از 120 روز آزاد بمانند مشمول مالیات هستند. مالیات دریافتی از آگوست نصف ارزش اجاره ماهانه خواهد بود.

منبع: خبرگذاری ایواره
الزام ثبت محل سکونت خانوار از ۱۹ فروردین

محمد قطب بازدید : 15 یکشنبه 08 فروردین 1400 زمان : 2:46 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 640
  • بازدید سال : 5,978
  • بازدید کلی : 26,310