loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

غذاساز کنوود مدل FP190 https://topfroosh.com/shop/غذاساز-کنوود-مدل-fp190/ https://topfroosh.com/shop/غذاساز-کنوود-مدل-fp190/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 05 Mar 2021 07:47:3

غذاساز کنوود مدل FP190 https://topfroosh.com/shop/غذاساز-کنوود-مدل-fp190/ https://topfroosh.com/shop/غذاساز-کنوود-مدل-fp190/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 05 Mar 2021 07:47:31 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1171

  •  عملکرد لحظه‌ای (Pulse): دارد
  •   خردکن (ظرف اصلی): دارد
  • مخلوط کن: دارد
  • آب مرکبات گیری: دارد
  • آبمیوه گیری: ندارد
  • خردکن کوچک: ندارد
  • رنده درشت: دارد
  • رنده چیپس ساز: دارد
  • پوره ساز و رب ساز: ندارد
  • خمیر زن: ندارد
  • همزن: دارد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
غذاساز کنوود مدل FP190

بررسی غذاساز کنوود  مدل 190 

تیغه غذاساز  کنوود 190 از جنس استیل ضد زنگ که عالی برای خرد کردن سبزیجات است. بسیار مقاوم که تیغه های این دستگاه دو پره است. این باعث اسان شدن در خرد کردن مواد غذایی می شود. با داشتن دو تیغه و طراحی تیغه های دوپره غذاساز کنوود خرد کردن انواع سبزیجات و خشکبار ایده آل می باشد. غذاساز کن وود مدلFP۱۹۰ باطراحی خاصش سبب جلب توجه عده ی زیادی از مردم شده است. غذاساز کن وود مدلFP۱۹۰ مجهز به یک مخلوط کن است که میکس کردن انواع مواد غذایی یا تهیه انواع اسموتی مورد استفاده قرار می گیرد. مخلوط کن این دستگاه دارای یک پارچ از جنس لاکی با ظرفیت ۱ لیتر می باشد. 

امکانات پرکاربرد غذاساز کنوود

مخلوط کن توانایی مخلوط کردن انواع میوه جات و سبزیجات را با تیغه ی استیل ضد زنگ در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت را دارد. با استفاده از این دستگاه میتوان یک نوشیدنی یا معجون. گوارا و دلچسب را تهیه کنید. در زیر این دستگاه پایه های قرار گرفته شده که از لغزش محصول جلوگیری می کند. تمام قطعات جانی دستگاه فوق قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارا می باشد. غذاسازها در سال‌های اخیر رواج زیادی داشته و عملکرد بالا این محصول باعث شده کار آشپزی خیلی راحت‌تر از قبل انجام شود. غذاساز کنوود مدل FP190  یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی است که می‌تواند دستیاری پرفایده در آشپزخانه شما باشد.

این غذاساز امکان کار در دو سرعت را دارد. انتخاب سرعت دستگاه از طریق دکمه پیچی ولومی که روی بدنه آن قرار دارد وجود دارد. همچنین این غذاساز مجهز به عملکرد پالس نیز هست. در مواجهه با مواد سفت و سخت‌تر می‌توانید از این عملکرد استفاده کنید که با چرخش ناگهانی و شدید تیغه‌ها، این‌گونه مواد را خرد می‌کند. ظرف خردکن غذاساز دارای ظرفیت 1.4 لیتر است و موتور آن با قدرت 600 وات کار می‌کند. همچنین ظرف مخلوط‌کن  برای این مدل قرار داده شده که ظرفیت 1 لیتر را در خود جا می‌دهد. برای جلوگیری از حرکت دستگاه در حین کار، پایه‌های ضد لغزش در زیر آن قرار داده شده است.

محصولات شرکت کنوود، طیف گسترده‌ای از لوازم‌خانگی را در برمی‌گیرد. ماکروویو، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کباب‌پز، ساندویچ‌ساز، پلوپز، آرام‌پز، سرخ‌کن، چرخ‌گوشت، غذاساز، جاروبرقی، اتو و غیره. مراکز گسترده خدمات پس از فروش و شبکه وسیع عرضه محصولات و نیز قیمت مناسب کالاها، از تولیدات و محصولات کنوود هستند.

امکانات خاص و مشخصات  این دستگاه

توان مصرفی غذاساز کنوود 600 وات است و با در نظر گرفتن سرعت بالا در این مخلوط کن آن هم در مدت زمان بسیار کم می توانید چیزهای خوب و دسرهای خوشمزه برای شما اماده کند. هر کدام از دو سرعت در نظر گرفته برای غذاساز کنوود مخلوط کن آن کارایی خوبی از خود به وجود می آورد. همچنین در نظر گرفتن سرعت پالس برای غذاساز کنوود به سرعت بیشتر آن می افزاید. در حالی که مخلوط کن کنوود در هر دقیقه چرخش بالایی از طریق تیغه های آن بر روی مواد اعمال می شود با سرعت و کیفیت هر چه بیشتر مواد مخلوط خواهند شد.  به وسیله میوه هایی مانند هویج، طالبی، موز و همچنین آناناس می توان انواع دسرها خوشمزه را تهیه نمود.

 ظرفیت مخلوط کن غذاساز  کنوود 190 لیتر می باشد که برای کارایی های خشک و مایع به یک اندازه مواد را با هم مخلوط می کند. این نوع مخلوط کن با در نظر گرفتن ظرفیت زیادش امکان خرد کردن انواع مواد غذایی مانند انواع سبزیجات را دارا است. اندازه 1.4 لیتری کاسه خرد کن کنوود باعث می شود تا مواد زیادی را یک جا با هم مخلوط نمایید. در نظر گرفتن هر کدام از تیغه های در نظر گرفته شده برای خرد کردن مواد غذایی با قطر بزرگ خود مواد را به راحتی خرد می کنند. تیغه های ضد زنگ و تیز خرد کن کنوود با طراحی چرخشی آنها حداکثر کارایی خود را بر روی مواد اعمال می کنند.

لوازم غذاساز کنوود

 دو نوع سری دیگر برای کاسه خرد کن کنوود در نظر گرفته شده اند که از آنها برای رنده کردن مواد استفاده خواهند شد. این تیغه ها با طراحی متفاوت خود مواد را باتوجه به نیاز و سلیقه مورد نظر رنده خواهند کرد. به عنوان مثال برای تهیه خلال سیب زمینی و چیپس از تیغه مخصوص به خود استفاده می شود. برای رنده کردن مواد با حالت بسیار کوچک و ریز نیز از تیغه های هاشور مانند استفاده می شود. سرعت پالس این غذا ساز برای خرد کن آن هم بسیار مناسب عمل می کند. در مقابل با افزایش سرعت چند برابر آن مواد کاملاً خرد خواهند شد. غذا ساز کنوود FP190 دارای قطعاتی برای مرکبات گیر، همزن، رنده ریز و درشت، تیغه خردکن است.

تیغه ها هم برندگی فوق العاده ای دارد. همچنین مجهز به قفل ایمنی، پایه های ضد لغزش و سیم جمع کن است و طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد. به استثنای قسمت بدنه که موتور دستگاه در آن قرار دارد، تمامی قطعات شامل: کاسه، پارچ، تیغه و غیره را به راحتی می توانید داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید تا سریع و بدون زحمت تمیز شوند.

خصوصیات ظاهری محصول کنوود

بدنه غذا ساز را نیز با یک دستمال نمناک تمیز کنید. شما با استفاده از تیغه  ای که شبیه به S  است و بسیار تیز و برنده در این خردکن است، این محصول را  می توانید هر نوع سبزیجات مانند کاهو یا هویج و یا انواع مواد غذایی نرم و سفت دیگر را زیر 30 ثانیه تکه تکه  و خرد کنید. همچنین می توانید انواع سالادهای مختلف را با آن آماده کنید. جهت رنده کردن سبزیجات، میوه، پنیر، سوسیس و کالباس دو نوع تیغه در نظر گرفته شده که به شکل حلقه ای و رشته ای مواد را برای تزئین کردن غذا، سالاد، صبحانه، تهیه پیتزا و غیره آماده کنید. این تیغه ها با حفظ کارایی بسیار ایمن طراحی شده  و در مقابل اکسیداسیون فوق العاده مقاوم و عالی هستند.

 می توانید با سرهم کردن قطعات مربوط به مرکبات گیر روی کاسه، آب انواع مرکبات مثل پرتقال، گریب فروت، لیمو و غیره را تا آخرین قطره جدا کرده و پس از عبور از صافی در داخل کاسه ذخیره کنید. سرعت مرکبات گیر طوری است که از پاشیدن مایعات داخل ظرف به اطراف جلوگیری خواهد کرد. با نصب سری مخصوص همزن می توانید داخل کاسه انواع سُس، خامه همزده و غیره را آماده نمایید. و یا بوسیله این همزن، سفیده تخم مرغ را جهت تهیه کیک و شیرینی تا چند برابر پف دهید.

طراحی و جنس بدنه غذاساز کنوود

عملکرد حرفه ای در غذاسازها باعث شده که اشپزی سریع تر صورت گرفته و بنابراین در سال های اخیر، روش غذاساز افزایش پیدا کرده است و به یک وسیله برقی ضروری در آشپزخانه تبدیل شده است. غذاساز FP190 با توان 600 وات ارائه شده است که می‌توانید از بیشترین کیفیت و کمترین مصرف انرژی باز ان ها استفاده کنید.

این غذاساز دارای بدنه و کاسه هایی از جنس پلاستیک است که در برابر ضربه‌های احتمالی کاملا مقاوم و بادوام می‌باشد. این غذاساز کنوود، علاوه ‌بر کارایی و کیفیت عالی خیال شما را حین کار با دستگاه آسوده خواهد کرد.  دارای پایه محکم و ضد لغزن حین استفاده مکرر  که به گونه‌ای که هنگام تنظیم روی آخرین سرعت آن نگران لغزش و یا ریختن مواد غذایی خود نباشید. از غذا ساز کنوود مدل FP190 می توان برای کارهای اساسی اشپزخانه مثل : خرد کردن پیاز، خرد کردن سالاد و سبزیجات، گیاهان، ادویه، خردکردن آجیل یا همزدن سس های مخلوط استفاده کرد.

کاردبردهای دیگر غذاساز کنوود مدل 190

علاوه بر اینها در تهیه خمیر بسکویت، خمیر کیک و شیرینی، مخلوط کردن مواد انواع کوکی ها و غیره می تواند از این دستگاه استفاده کرد تا سریع تر آشپزی را به اتمام برسانید و زمان کمتری را در آشپزخانه سپری کنید. یکی از فناوری های  مهم در غذاساز کنوود FP190 ، عملکرد پالس یا عملکرد لحظه ای است که هنگام خرد کردن مواد غذایی که سفت هستند و تکه های نسبتا بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد که در صورت نیاز بطور لحظه ای مواد غذایی را با قدرت بیشتر و گاهی با حداکثر توان دستگاه مخلوط می کند و سرعت را به طور خودکار متناسب با مواد غذایی داخل دستگاه تنظیم می کند.کنوود غذا ساز Kenwood FP 190 را برای اسایش و راحتی بیشتر، جوری ساخته شده که چند کاره است تا مصرف کنندگان از خرید دستگاه های دیگر به صورت جداگانه بی نیاز باشند.

دستگاه های پرکاربرد این محصول

 پارچ پلاستیکی شفاف مدرج با ظرفیت 1 لیتر برای مخلوط کن و ظرف خردکنی  گنجایش 1.4 لیتر برای این محصول ساخته شده که امکان نظارت بر مواد را نیز فراهم می کند.  داشتن قابلیت همزن و خمیرزن از مزایای مهم دیگر این غذاساز محسوب می گردد و برای علاقمندان به پخت انواع کیک و دسر انتخاب قابل تاملی به شمار می رود. همچنین کنوود برای افزایش کارایی و محبوبیت بر روی این دستگاه، دو دیسک دنده با تیغه های استیل ضد زنگ و قابلیت رنده و ورقه کردن مواد مختلف نیز عرضه کرده است. کنوود با تولید انواع لوازم خانگی کوچک شروع به فعالیت نمود و با گذشت زمان و با بکارگیری افراد ماهر توانست دامنه محصولات خود را گسترش دهد. امروزه بسیاری از مردم بدنبال بهترین روش برای مدیریت زمان خود در کارهای روزه مره هستند و یکی از این کارها خرید بوده که حقیقتا زمان زیادی صرف خواهد شد.

ظرف خردکن غذا ساز کنوود KENWOOD مدل FP190 دارای ظرفیت 1.4 لیتر است و موتور آن با قدرت 600 وات کار می‌کند. همچنین ظرف مخلوط‌کن مدرجی برای این مدل در نظر گرفته شده است که ظرفیت 1 لیتر را در خود جا می‌دهد.

قیمت ها

جهت اطلاع از قیمت های خرید غذا ساز کنوود مدل 190 به سایت ما در تاپ فروش واود شوید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
غذاساز کنوود مدل FP190

https://topfroosh.com/shop/غذاساز-کنوود-مدل-fp190/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
محمد قطب بازدید : 23 پنجشنبه 21 اسفند 1399 زمان : 3:35 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 572
  • بازدید سال : 5,910
  • بازدید کلی : 26,242