loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

خاطره یک مجری احکام اعدام در مصر https://d77.ir/خاطره-یک-مجری-احکام-اعدام-در-مصر/ دنیای 77 Thu, 28 Jan 2021 13:09:28 0000 عمومی https://d77.ir/خاطره-یک-مجری-احکام-اعدام-در-مصر/

خاطره یک مجری احکام اعدام در مصر https://d77.ir/خاطره-یک-مجری-احکام-اعدام-در-مصر/ دنیای 77 Thu, 28 Jan 2021 13:09:28 0000 عمومی https://d77.ir/خاطره-یک-مجری-احکام-اعدام-در-مصر/ یک افسر اجرای قانون مصر که بیش از 100 نفر ، از جمله 200 زن را اعدام کرد ، خاطرات خود را بازگو کرد. به گزارش دنیای 77 ، “AtomDonline” همچنین نوشت: حسین اشماوی ، مشهورترین جلاد مصر ، که اکنون در محکومیت اعدام به سر می برد ، برخی از شخصیتهای اعدام شده خود …

یک افسر اجرای قانون مصر که بیش از 100 نفر ، از جمله 200 زن را اعدام کرد ، خاطرات خود را بازگو کرد.

به گزارش دنیای 77 ، “AtomDonline” همچنین نوشت: حسین اشماوی ، مشهورترین جلاد مصر ، که اکنون در محکومیت اعدام به سر می برد ، برخی از شخصیتهای اعدام شده خود را در طی سالها در یک پست در یک برنامه تلویزیونی معرفی و اعدام کرد.

وی گفت: “من افراد مشهور ، از جمله چندین جاسوس اسرائیلی را اعدام کرده ام.”

اشمابی درباره اعدام زنان نیز اظهار داشت: “حدود 20٪ افرادی که اعدام کردم زنان بودند. اگرچه برخی از آنها جاسوس اسرائیلی بودند ، اما بیشتر زنان زن اعدامی بودند که همسرانشان را کشتند.”

به گفته اشوامی ، یکی از محکومین زنی به نام “سومیها” بود که شوهرش را تا حد مرگ هک کرد ، او را شکست و در زباله ها انداخت.

وی ادامه داد: من فرصتی برای گفتگو با این زن پیدا نکردم زیرا آخرین لحظات زندگی وی ، یک محیط خاص در محل اعدام حاکم بود.

با این حال ، طبق گفته اشوامی ، او هیچ احساسی نسبت به کسانی که او را به قتل رسانده اند ندارد.

او در این برنامه تلویزیونی گفت: “بهتر است احساسات را کنار بگذاریم.” من باید کار خود را انجام دهم این کار من است و باید آن را به بهترین شکل انجام دهم. اما یک بار یک زن قاتل غرق من شد که در این مرحله توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. داستان همان زنی است که برای کمک به شوهرش شخصی را به عنوان کارگر استخدام کرده و سپس برای کشتن همسرش توطئه کرده است ، وی را با حرکتی مناسب که در آب انبه ریخته بود کشته و او را کشته و در جعبه ای قرار داده است. زباله ها را دور انداخت. این زن سزاوار است صد بار اعدام شود.

اشمابی خاطرات خود را اینگونه خاتمه داد: وقتی او را به محل اعدام آوردند ، از زنی که نقاب پوشیده بود خواست تا به دار آویخته شود تا کسی چهره او را نبیند. قد نسبتاً بلندی داشت ، قدش حدود 190 سانتی متر بود ، نه لاغر بود و نه چاق. وقتی وارد چوبه دار شدم ، او حاضر به برداشتن ماسک از صورتش نشد ، اما من ماسک را برداشتم تا کارم تمام شود. وقتی به صورتش نگاه کردم ، داشت نماز می خواند. او ظاهری زیبا داشت. من آنجا چیزی خوردم. او هم خندید.

انتهای پیام

محمد قطب بازدید : 24 پنجشنبه 09 بهمن 1399 زمان : 22:02 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 5,401
  • بازدید کلی : 25,733