loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

مهره‌های سوخته بازهم برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام می‌کنند/ طی ۴ سال تمام پول فوتبال را از بین بردند https://d77.ir/مهره‌های-سوخته-بازهم-برای-انتخابات-فد/ دنیای 77 Tue, 05 Jan 2021

مهره‌های سوخته بازهم برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام می‌کنند/ طی ۴ سال تمام پول فوتبال را از بین بردند https://d77.ir/مهره‌های-سوخته-بازهم-برای-انتخابات-فد/ دنیای 77 Tue, 05 Jan 2021 12:40:50 0000 ورزش https://d77.ir/مهره‌های-سوخته-بازهم-برای-انتخابات-فد/ طبق این گزارش شفافعلی اکبر ابرگوی نژاد درباره وضعیت فوتبال ایران و انتخابات پیش رو گفت: ما در کشورمان نیاز به یک تغییر جدی در فوتبال داریم. ما نیاز به بررسی جدی وضعیت اقتصادی فعلی داریم ، جایی که همه چیز در پایین مجموعه فدراسیون فوتبال است. برای حل مشکلات اقتصادی مربوط به استراتژی فوتبال …

طبق این گزارش شفافعلی اکبر ابرگوی نژاد درباره وضعیت فوتبال ایران و انتخابات پیش رو گفت: ما در کشورمان نیاز به یک تغییر جدی در فوتبال داریم. ما نیاز به بررسی جدی وضعیت اقتصادی فعلی داریم ، جایی که همه چیز در پایین مجموعه فدراسیون فوتبال است. برای حل مشکلات اقتصادی مربوط به استراتژی فوتبال و مجموعه فدراسیون فوتبال و کسب درآمد به یک برنامه بسیار خوب و جامع نیاز است.

وی افزود: اکنون می بینیم که باشگاه های ما که همیشه شرایط اقتصادی خوبی داشته اند نیز به دلیل فشارهای مالی و اقتصادی در شرایط سختی قرار دارند ، ما در شرایطی هستیم که به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب و قراردادهای نامناسب ، تیم های فوتبال بازیکن خارجی هستند. و عدم توانایی استفاده از پرسنل ، که بیشتر منجر به همان مشکلات اقتصادی در فوتبال می شود.

رئیس اسبق هیئت فوتبال استان اصفهان با تأکید بر حل مشکلات اقتصادی فوتبال گفت: اولین چیزی که باید در نظر گرفت روش صحیح کسب درآمد است. باید انجام شود در این شرایط فوتبال می تواند در مسیر درست حرکت کند و از بحران کنونی جان سالم به در ببرد.

نژاد با اشاره به روند فدراسیون فوتبال طی چهار سال گذشته گفت: شرایطی که فدراسیون امروز با آن دست و پنجه نرم می کند روند چهار سال گذشته است که به دلیل مسائل مختلف به ویژه مشکلات اجرای قرارداد بوجود آمده است. این شامل فدراسیون فوتبال و البته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که در این مدت مبالغ هنگفتی را که از طرق مختلف از جمله دولت ، سازمان های غیردولتی و فیفا جمع آوری شده از بین بردند. مقدار زیادی پول هدر رفت و به نظر من خورشید معامله مارک ویلموت نیز هست و جالب است که ما این پول را در یک چمدان در یک حساب قرار دادیم و این حساب مسدود شد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به قرارداد به دلیل کم توجهی به شرایط قرارداد یا رعایت قوانین نبوده است. به سازمانهای مختلف پاسخ دهید. این افراد اکنون خود را به چالش می کشند ، فدراسیون را به چالش می کشند و کسانی که در آینده وارد فدراسیون می شوند با یک چالش جدی و بدهی سنگین روبرو می شوند.

وی به عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال یادآور شد: اکنون می بینید که ساختمانهای اداری فدراسیون فوتبال که با تلاش آماده شده و یا به استقلال و پرسپولیس اهدا شده بود ، به راحتی مصادره شد و اگر با تعامل و معاشرت مشکل برطرف شود. در صورت عدم حل و فصل ، این ساختمان ها ممکن است در این حالت به حراج گذاشته شوند ، حتی ساختار اداری فوتبال نیز صندلی نخواهد داشت.

ابركاوینی زاد تأكید كرد: “افرادی كه می خواهند به عنوان رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال ثبت نام كنند باید از جایگاه مهمی اطلاع داشته باشند.” این موقعیت در شرایط فعلی استثنایی و حیاتی است و افرادی که توانایی مقابله با بحران را ندارند به هیچ وجه ذهنیت ثبت نام در انتخابات را ندارند. درست است که ثبت نام در انتخابات فیفا توجه این افراد را به خود جلب خواهد کرد و رسانه ها بیش از حد تحت فشار قرار خواهند گرفت ، اما شما باید مقدمات آن را تنظیم کنید. مسئله شهرت ، تمایل مردم برای ورود به انتخابات را ایجاد می کند ، با این تمایل که مقدمات ایجاد شود و هیچ پیشنهادی ارائه نشود تا افرادی که می توانند برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت را ارائه دهند ، به صندوق های رای بیایند. فوتبال برای برون رفت از بحران فعلی و ورشکستگی در اولین سال خود به یک برنامه بلند مدت و البته کوتاه مدت نیاز دارد.

وی ادامه داد: کار سختی که برای رئیس بعدی فدراسیون فوتبال پیش می رود ، به نظر من داشتن علم مدیریت ، مهارت کار با عوامل فوتبال و پشت صحنه و حاشیه است. از طرف دیگر ، افراد دارای مهارت ارتباطی در سازمان های دولتی ، خصوصی و بین المللی مانند AFC و FIFA باید وارد فدراسیون فوتبال شوند که برای این تیم ها نیز شناخته شده است.

عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال جعلی بودن اسامی پیشنهادی برای رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آجیل سوخته: به نام رسانه ها ، من توانایی بیرون بردن فوتبال از این شرایط را نمی بینم. نه فدراسیون های فوتبال ، بلکه همه بخش های فوتبال کشور ، از فوتبال پایه و دانشگاهی گرفته تا سطوح عالی ، تیم های ملی و فوتبال حرفه ای ، باید تصمیمات درستی بگیرند که افراد شریف ، خوب و با ارزش می توانند برای فوتبال انجام دهند.

“من نمی دانم اکنون اوضاع چگونه است ، زیرا من متن کامل این قوانین را نخوانده ام و اطلاعات کاملی نیز در اختیار نداشتم ، اما هر کسی می تواند برای مطابقت با قوانین ثبت نام کند. آنها (هیئت مدیره فدراسیون فوتبال) فدراسیون فوتبال را انتخاب کرده اند جذابیت حضور بسیار مهم است ، اما شخص باید خودش قضاوت کند که آیا موفقیت آنها در چند سال اخیر حضور فوتبال ، به خصوص در چهار سال گذشته ، به تنهایی قضاوت شده است.

وی ادامه داد: احساس من این است که انشاالله با توجه به افزایش تعداد اعضای مجمع که برخی از آنها چکیده فوتبال هستند ، شخصی که از فوتبال بهره مند خواهد شد. اولین سال فدراسیون فوتبال پس از این انتخابات بسیار مهم است و لازم است فوتبال از این بحران و ورشکستگی نجات یابد. اعضای پارلمان باید ببینند که اعتبارنامه آنها 20 یا 3 یا 7 است؟ ترغیب به فوتبالی که بارها انتخاب شده و امتیازات رد شده را کسب کرده همچنان تلاش می کند که بماند ، اما ترکیب اعضای مجمع کاری مانند گذشته ندارد و می توان مجمع را کمتر از قبل طبقه بندی کرد و انتخابات را به صورت یک جانبه برگزار کرد.

محمد قطب بازدید : 18 پنجشنبه 18 دی 1399 زمان : 5:49 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 209
  • بازدید ماه : 577
  • بازدید سال : 5,915
  • بازدید کلی : 26,247