loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

ترفندهای جدید برای فروش محصولات تقلبی! https://evarah.ir/2020/12/ترفندهای-جدید-برای-فروش-محصولات-تقلبی/ ایواره Tue, 29 Dec 2020 05:26:12 0000 عمومی https://evarah.ir/2020/12/ترفندها

ترفندهای جدید برای فروش محصولات تقلبی! https://evarah.ir/2020/12/ترفندهای-جدید-برای-فروش-محصولات-تقلبی/ ایواره Tue, 29 Dec 2020 05:26:12 0000 عمومی https://evarah.ir/2020/12/ترفندهای-جدید-برای-فروش-محصولات-تقلبی/

تا همین اواخر ، پول کاغذی تقلبی شاید رایج ترین محصول تقلبی در کشور بود که به راحتی می توانست با دستگاه ردیاب پول به عنوان جعلی شناخته شود. اما کلاهبرداران بیکار ننشستند و تولید محصولات تقلبی با مارک های معروف را در مکان های مختلف از لوازم خانگی گرفته تا مواد غذایی و آرایشی …

منبع: خبرگذاری ایواره
ترفندهای جدید برای فروش محصولات تقلبی!

تا همین اواخر ، پول کاغذی تقلبی شاید رایج ترین محصول تقلبی در کشور بود که به راحتی می توانست با دستگاه ردیاب پول به عنوان جعلی شناخته شود. اما کلاهبرداران بیکار ننشستند و تولید محصولات تقلبی با مارک های معروف را در مکان های مختلف از لوازم خانگی گرفته تا مواد غذایی و آرایشی آغاز کردند!

به گزارش ایواره ، روزنامه “خراسان” در ادامه نوشت: اخیراً ما گزارش هایی از ترفندهای این متقلبان را منتشر کرده ایم که کالاهای تقلبی را از طرف ماده اصلی به مشتری می فروشند ، به عنوان مثال می توان به خرید کارتن اشاره کرد محصولات خالی کرد با این کار آنها کالاهای بدون مارک و تقلبی را با آنلاین زدن بر روی مقوا خالی و فروش آنها به نمایندگی از کالای اصلی قرار می دهند. مطمئناً هر منطقه سودآورتر باشد ، کارگاه های گام به گام وارد آن می شوند و نمونه جعلی آن را می سازند و برای جلب اعتماد مشتریان نیز قدم برمی دارند. امروز ، همزمان با معرفی برخی از ترفندهای این مقیاس های فرعی که مشتری های آنها را به روش های مدرن فریب می دهد ، به روش های تشخیص کالاهای اصلی از کالاهای تقلبی پرداخته ایم که البته خالی از لطف نیست.

تبلیغات در اینستاگرام

در بسیاری از موارد ، محصولات ساخته شده در زیر پله ها در تبلیغات اینستاگرام و تلگرام به فروش می رسند زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و شما پس از خرید به فروشنده دسترسی ندارید ، خدای نکرده در صورت بروز هرگونه مشکل ، خسارت را به جلو منتقل کنید. با استفاده از فیلم های جذاب و ادعاهای غیرواقعی ، در این روش تبلیغ وارد شوید ، قربانی ترغیب می شود کد را به شماره مشخصی ارسال کند. کلاهبرداران اکنون با قربانی تماس گرفته و یک محصول تقلبی برای او ارسال می کنند. در طول فرآیند ، مشخص نیست که شرکت متعلق به کجاست و هویت صاحبان آن فاش نمی شود. در این روش فروشنده راضی است که شما در پیگیری با مشکل زیادی روبرو خواهید شد و در عین حال هویت فروشنده مشخص نیست و روشهای پیروی از آن بسیار دشوار و وقت گیر خواهد بود.

وب سایت رایگان

معمولاً این کلاهبرداران باید بگویند ما نماینده یک شرکت معتبر خارجی هستیم تا علاوه بر ادعاهای عجیبی که در مورد محصولشان دارند ، به محصولات تقلبی تولید شده آنها اعتبار بدهیم ، بنابراین آنها یک وب سایت طراحی کنید. و در حالی که به دروغ خود را به عنوان نماینده یک مارک خارجی معرفی می کنند ، آنها محصولات تقلبی خود را می فروشند. متأسفانه در بین این محصولات دارویی مشاهده می شود که خدای ناکرده می تواند زندگی افراد را به خطر بیندازد. به این ترتیب ، شما فقط یک صفحه طراحی کرده اید که هیچ ارتباطی با مارک اصلی ندارد و کلاهبرداران فقط با استفاده از وب سایتی ساخته شده مشابه وب سایت مارک اصلی ، شما را فریب داده اند.

کالایی زیر پله ها و سلامت مردم را به خطر می اندازد

معمولاً مهمترین خطر کالاهای زیر پله ها به خطر انداختن سلامت افراد است. نه تنها غذا و محصولات بهداشتی سلامت انسان را به خطر می اندازد ، بلکه لوازم خانگی نیز به دلایلی مانند احتمال آتش سوزی و غیره می توانند سلامت انسان را به خطر بیندازند. . با این حال ، مصرف کننده از این خطرات احتمالی آگاهی ندارد.

1. تولید ، بسته بندی ، نگهداری و حمل و نقل این کالاها هرگز در شرایط استاندارد نبوده و نیست ، بنابراین می تواند بسیار بسیار خطرناک و تهدیدی جدی برای سلامتی مصرف کنندگان باشد.

2- در بیشتر موارد ، به ویژه در محصولات آرایشی و بهداشتی مانند لاک ، رژ لب ، ریمل ، پنکیک و غیره ، زیرا بسیار ارزان ترند ، رنگ های صنعتی آلوده به فلزات سنگین مانند جیوه ، سرب و آرسنیک ، که سرطان زایی را اثبات می کند. و سلامت مصرف کننده را به خصوص در آینده به خطر می اندازد.

3- در بسیاری از موارد ، به ویژه در کالاهای رنگی ، به دلیل ارزان بودن ، از حلال های بسیار خطرناکی استفاده می شود که تهدیدی جدی برای سلامتی مصرف کننده فریب خورده است.

4- به دلیل عدم انطباق با استانداردهای ذکر شده در بند یک ، کلاهبرداران مجبور می شوند برای جلوگیری از آلودگی احتمالی از مواد نگهدارنده یا گونه های ممنوعه بالا استفاده کنند که در هر دو مورد بسیار خطرناک است.

روشهای شناسایی کالاهای زیر پله

پیشرفت در فناوری متأسفانه قاچاقچیان و جعل کنندگان را قادر به جعل کالاهای کاملاً دقیق بسیار مشابه کالاهای اصلی کرده است. جعل کنندگان به انواع ماشین های چاپ ، بسته بندی ، طراحان ماهر ، روغنهای اساسی مشابه و غیره دسترسی دارند و در برخی موارد کالاهای تقلبی را حتی در نگاه اول برای تولید کننده اصلی کالا و با بررسی تخصصی نمی توان تشخیص داد و متخصص می تواند تغییرات را درک کند. با این حال ، روشهایی برای تشخیص کالاهای اصلی از کالاهای تقلبی وجود دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. البته شما همیشه به اختلاف قیمت زیاد بین دو نمونه مشابه شک دارید.

محصولات سلامت محور:

1- برای پیروی از محصولات سلامت محور مانند داروها ، غذاها و مواد آرایشی تولید شده در کشور ، کافی است کد دو رقمی را که برای پروانه تولید در محصول وارد شده است ، دنبال کنید. این کد مختص دانشگاه علوم پزشکی هرشهر است. به عنوان مثال کد 40 مربوط به کاشان و کد 39 مختص قم است. اگر پیش کد کد محصول با دامنه آدرس روی برچسب مطابقت نداشته باشد ، ممکن است مجوز آن زیر سوال برود.

2- برای محصولات وارداتی نیز باید شماره پیگیری 16 رقمی درج شده در برچسب پروانه بهداشت را وارد کنید ، که روی همه محصولات بهداشت محور وارداتی برای شماره 20008822 درج شده است و منتظر پاسخ باشید. در صورت تأیید ، می توانید از آنها استفاده کنید. اگر پیامک شما جواب نداد بهتر است برای تعیین اصالت کالا به شماره 6185-021 یا www.ttac.ir مراجعه کنید.

لوازم خانگی:

1- حتما در محصولات لوازم خانگی شماره سریال کالا را با شماره سریال روی کارتن مطابقت دهید. در صورت مغایرت ، اطمینان حاصل کنید که کالای تقلبی خریداری می کنید.

2- مقالاتی که عکس پرچم کشور تولید کننده در آنها چاپ یا برچسب گذاری شده باشد ، قطعاً جعلی محسوب می شود ، زیرا هیچ مارک معتبری عکس پرچم را بر روی محصول خود قرار نمی دهد.

3- قرار دادن برچسب های اضافی و اسراف و فانتزی بر روی بدنه دستگاه نشان دهنده تقلبی بودن محصول است.

4- اگر دیدید که کیفیت چاپ متن روی دستگاه پایین است و می توان آن را با میخ تمیز کرد ، قطعاً کاذب است ، زیرا محصولات اصلی با بهترین کیفیت در هر مارک چاپ می شوند.

افزایش نظارت

از آنجا که کلاهبرداران روز به روز برای فروش کالاهای تقلبی خود کارهای جدیدی انجام می دهند و یافتن افراد و شرکت هایی در پشت این مشاغل کار ساده ای نیست ، به نظر می رسد باید کمیته ویژه ای در این زمینه تشکیل شود. . علاوه بر این ، با استفاده از ظرفیت خود اتحادیه ها و نظارت بر تبلیغات انجام شده در فضای مجازی ، می توان قبل از اتفاق ناگوار ، اقداماتی در جهت کاهش محصولات تقلبی انجام داد.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
ترفندهای جدید برای فروش محصولات تقلبی!

محمد قطب بازدید : 64 سه شنبه 09 دی 1399 زمان : 17:21 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 5,877
  • بازدید کلی : 26,209