loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

یک زندگی سالم‌ پس از ۶۰ سالگی https://evarah.ir/2021/03/یک-زندگی-سالم‌-پس-از-۶۰-سالگی/ ایواره Wed, 24 Mar 2021 01:22:13 0000 اجتماعی https://evarah.ir/2021/03/یک-زندگی-سالم‌-پس-از-۶

یک زندگی سالم‌ پس از ۶۰ سالگی https://evarah.ir/2021/03/یک-زندگی-سالم‌-پس-از-۶۰-سالگی/ ایواره Wed, 24 Mar 2021 01:22:13 0000 اجتماعی https://evarah.ir/2021/03/یک-زندگی-سالم‌-پس-از-۶۰-سالگی/

مطالعات قبلی در ایالات متحده در مقایسه وضعیت سلامتی بازنشستگان و سالمندان با افراد میانسال و هنوز که هنوز کار نمی کنند نشان می دهد که اغلب سالمندان و بازنشستگان معمولاً تمایل به رعایت سبک زندگی سالم و پیروی از توصیه های بهداشتی در سنین پیری دارند. به گزارش ایواره ، پروفسور دانا کینگ ، …

منبع: خبرگذاری ایواره
یک زندگی سالم‌ پس از ۶۰ سالگی

مطالعات قبلی در ایالات متحده در مقایسه وضعیت سلامتی بازنشستگان و سالمندان با افراد میانسال و هنوز که هنوز کار نمی کنند نشان می دهد که اغلب سالمندان و بازنشستگان معمولاً تمایل به رعایت سبک زندگی سالم و پیروی از توصیه های بهداشتی در سنین پیری دارند.

به گزارش ایواره ، پروفسور دانا کینگ ، رئیس پزشکی خانواده در دانشگاه ویرجینیا غربی ، با اشاره به این مطالعات تأکید می کند که بازگشت به یک سبک زندگی سالم و ترک یک سبک زندگی ناسالم ، به ویژه برای افراد بالای 60 سال ، بسیار دشوار است. . .

در این مقاله ، CNN با سه متخصص و پزشك برجسته در مورد چگونگی ترغیب سالمندان به اتخاذ یك شیوه زندگی سالم و داشتن زندگی سالم بعد از 60 سالگی بحث می كند.

دکتر با بیان اینکه افراد قصد دارند بازنشسته شوند اما برای سلامتی خود برنامه ای ندارند ، دکتر کینگ ، همراه با چندین متخصص دیگر ، توصیه می کند برای سلامتی در سنین پیری نکات زیر را دنبال کنید:

– یک جفت کفش ورزشی مناسب برای پیاده روی بخرید. ابتدا با قدم زدن در خانه شروع کنید. سپس آن را به سه ساعت در هفته به نیم ساعت افزایش دهید یا با افزایش 10 درصدی رشد هر هفته هدف خود را دنبال کنید.

– تعادل ورزش کنید. تمرینات تعادل بهترین راه جلوگیری از سقوط و افتادن است. به عنوان مثال ، سعی کنید 30 ثانیه با چشمان بسته روی یک پا بایستید.

– صبحانه خود را اصلاح کنید. به جای صبحانه از خوردن قهوه و شیرینی خودداری کنید. یک اسموتی خانگی با ترکیبی از موز ، میوه های فصلی ، شیر بادام و پودرهای پروتئینی یا دسرهای پروتئینی بدون قند می تواند جایگزین صبحانه شود. همچنین ، شکر را از تمام وعده های غذایی خود حذف کنید و به جای نوشابه از آب گازدار استفاده کنید.

استرس را عاقلانه از بین ببرید. بسیاری از برنامه های تمدد اعصاب و مراقبه وجود دارد که می توانید آنها را روی تلفن همراه خود نصب کنید و حتی به مدت 10 دقیقه به آنها گوش دهید.

تمرین مقاومت را تمرین کنید. برای جلوگیری از از دست دادن و ضعیف شدن عضلات ، تمرینات مقاومتی را با برداشتن دمبل و دمبل انجام دهید ، زیرا در صورت عدم استفاده از عضلات ، در نهایت ضعیف می شوند.

– تمرین “نشستن” را انجام دهید. افراد مسن نیاز به نشستن منظم دارند زیرا اگر این تمرینات را انجام ندهند پس از مدتی نمی توانند به راحتی بلند شوند.

سرعت خود را به چالش بکشید. برخلاف تصور عمومی ، افراد سالمند نیز به ورزش های سریع و شدید احتیاج دارند. بیشتر افراد برای سلامتی خود حتی به سرعت فکر نمی کنند. اما باید به ورزش هایی فکر کنید که علاوه بر قدرت ، سرعت شما را نیز به چالش می کشند. تنیس از آن دسته ورزش هایی است که هر دو ویژگی را دارد و بنابراین انجام آن در سنین جوانی می تواند مفید باشد.

درگیر یک پروژه شوید. پروژه ای را انتخاب کنید که برای شما معنی دارد. یک پیر مرد می گوید که نوشتن کتاب را در سن بازنشستگی آغاز کرده است ، حتی اگر سابقه نوشتن نداشته است. وی در حال حاضر سومین کتاب خود را با عنوان New Too After 65 در حال نگارش است که مشاوره و الهام ارزشمندی را برای سالمندان ارائه می دهد. انجام پروژه های جدید در سنین پیری مانند تحقق یک رویا است.

خودسازی را بپذیرید: برخی از افراد سبک زندگی سالم را یک زندگی ابدی می دانند زیرا دنبال یک سبک زندگی سالم نیاز به یادگیری مداوم و تزکیه شخصی دارد. می توانید در کلاس های آموزشی برای سالمندان ثبت نام کنید. لازم به ذکر است که سبک زندگی سالم نه تنها جسمی است و هم به آموزش ذهنی نیاز دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
یک زندگی سالم‌ پس از ۶۰ سالگی

محمد قطب بازدید : 22 جمعه 06 فروردین 1400 زمان : 11:39 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 498
  • بازدید سال : 5,836
  • بازدید کلی : 26,168