loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

سولاردوم ال جی مدل MA3884VC https://topfroosh.com/shop/999/ https://topfroosh.com/shop/999/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Thu, 18 Feb 2021 08:52:22 0000 https://topfroosh.com

سولاردوم ال جی مدل MA3884VC https://topfroosh.com/shop/999/ https://topfroosh.com/shop/999/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Thu, 18 Feb 2021 08:52:22 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=999

حداکثر قدرت خروجی 1100 وات
قدرت مایکروویو: 1350 وات
قدرت گرمادهی گریل: 950 وات
قدرت کانوکشن: 1850 وات
قدرت پخت ترکیبی (MW گریل): 1450 وات
قدرت پخت ترکیبی(MW کانوکشن): 1900 وات
قابلیت باز شدن: 90 درجه
اینورتر هوشمند Smart Inverter 
طعم دهنده Taste saver
حداکثر زمان پخت 99 دقیقه
نوع هیتر: کوارتز Quartz
ضد لک و اثر انگشت
گنجایش مخزن: 39 لیتر
فیلتر هوا
قفل کودک V-Chip
ترموستات قابل تنظیم
قابلیت مایکروویو
کار پایدار Stable Working
پایه های ضد لغزش
وزن: 16.5 کیلوگرم
برق مصرفی: 230V / 50Hz
 ابعاد دستگاه: 540x325x523 میلی ‌متر
توزیع خلاقانه Innovative distribution

منبع سایت تاپ فروش بانه :
سولاردوم ال جی مدل MA3884VC

سولاردام چیست ؟

در واقع این وسیله‌ی پرمصرف در آشپزخانه از فناوری مایکروویو پیروی می‌کند که امواج گرمایشی آن نوری است. جالب است بدانید تنها وجه تمایز سولاردام و مایکروویو المنت نوری به کار رفته در آن می‌باشد که به سولاردام اضافه شده است. بیشتر افراد بر این باورند که سولاردام نوع پیشرفته‌ی مایکروویو است که با توجه به دارا بودن المنت‌های نوری از زیر و رو غذا را گرم می‌کند و به گریل شدن غذا کمک می‌کند. یادتان باشد سولاردام همان تکنولوژی مایکروویو را دارد پس اگر جزو دسته کسانی هستید که استفاده از مایکروویو را سرطان‌زا می‌دانید باید بگوییم این وسیله هم با مایکروویو تفاوتی ندارد و این نکته را خاطر نشان کنیم که هنوز هیچ منبع علمی، سرطان‌زا بودن اشعه‌ی مایکروویو و سولاردام را تایید نکرده است.

بنابراین به این شایعات دقت نکنید و از آشپزی با سولادارم لذت ببرید. در ادامه یک مدل سولار دام از شرکت ال جی را به شما معرفی خواهیم کرد. یکی از سوالات معروف در بین لوازم خانگی به هنگام خرید مایکروفر بهتر است یا سولاردام است اما آیا واقعا مقایسه این دو وسیله خانگی کار درستی می باشد یا خیر ؟

همان طور که می دانید این دو دستگاه از نظر سیستم داخلی به یک شکل عمل می کنند اما کاربرد ها و کارایی این دو دستگاه متفاوت است و هر کدام بسته به نیاز شما می تواند برایتان کار آمد باشند. بنابراین قبل از انتخاب باید نیازهای خودتان را بررسی کنید سپس اقدام به خرید نمایید به همین منظور ما با انتشار این مطلب سعی داریم شما را با کارایی این دستگاه آشنا نماییم تا بتوانید راحت تر تصمیم گیری نمایید.

سولار دام ال جی مدل MA3884VC

تا به حال دستگاه هایی که چند کاره هستند و از آنها میتوان در چندین شکل متفاوت استفاده کرد در خانه تان داشته اید. شاید اگر از این مدل دستگاه ها داشته اید لذت استفاده از یک دستگاه چند منظوره را چشیده باشید . سولار دام ال جی هم این چنین است یعنی چهار دستگاه در یک دستگاه (ماست ساز، گرم کننده، سرخ کن، مایکروویو) می باشد .

ویژگی های سولار دام ال جی مدل MA3884VC

مایکروویو سولار کانوکشن ال جی MA3884VC دارای 53 برنامه ی مختلف پخت و یخ زدایی و غیره که عبارتند از: 23 برنامه ی پخت اینورتر، 4 برنامه ی گرم کردن، 8 سرخ کردن سالم، 8 برنامه ی کباب و پخت، 4 برنامه ی یخ زدایی و 6 برنامه ی آشپزی بخار با انتخاب میزان دما در سطح های مختلف می باشد.

اینورتر هوشمند

این محصول دارای اینورتر هوشمند می باشد با تکنولوژی اینورتر هوشمند ال جی میتوانید پخت و پز دقیق و سالمی را نسبت به قبل تجربه نمایید. با کنترل دقیق دما می توانید انواع غذاهایی رو که قبلا با مایکروویو امکان پخت آن وجود نداشت، طبخ نمایید.

هیتر زغالی

گنجایش سولادروم ال جی برابر با 38 لیتر است . اگر عاشق جوجه سوخاری هستید این دستگاه دارای جوجه گردان است و این امکان را به شما می دهد تا به راحتی یک وعده ی جذاب جوجه سوخاری را داشته باشید. مجهز به پخت نوری می باشد و دارای هیتر زغالی است (Charcoal Heater) با استفاده از هیتر ذغالی که اختراع انحصاری شرکت ال‌جی است, ویتامین ها, مواد مغذی و همینطور آب موجود در غذا حفظ شده و غذا برشته, خوشمزه تر و آبدارتر می شود. و در عین حال تا P در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد.

بخارپز  سیستم گرمایش

این محصول همچنین دارای بخارپز سیستم گرمایش از بالا و پایین (مگاهیتینگ) منوی پخت فست فود خانگی  فضای داخلی مدور (DOM)  دارای برنامه بوزدایی و آنتی باکتریال می باشد.

چند قابلیت دیگر سولاردوم ال جی

این دستگاه دارای زئولیت، صفحه نمایش لمسی ال ای دی LED و دکمه ی چرخشی قابلیت گریل کردن دارد این قابلیت موجود در مایکروویو ال جی Neo Chef این امکان را به شما می دهد تا غذا را بدون روغن و به صورت گریل شده و سالم تر مصرف نمایید بدون اینکه غذا سوخته شود یا طعم و عطر خود را از دست بدهد .

دما و توان سولاردوم ال جی

حداکثر قدرت خروجی دستگاه 1100 وات می باشد ، دمای مایکروویو 1350 وات است، دمای گریل 950 وات می باشد. این دستگاه دارای امکاناتی از قبیل طعم دهنده Taste saver، لامپ داخلی، حفظ طعم غذا با Taste saver همچنین می توان به دیگر عملکرد آن همچون عملکرد یخ زدایی، عملکرد پخت ترکیبی، گرم نگه دارنده، فیلتر هوا، فیلتر ضد بو، قابلیت مایکروویو و ترموستات قابل تنظیم می باشد ، همچنین دارای قفل کودک V-Chip، هیتر کوارتز Quartz، دستگیره ی توکار از بالا به پایین، عملکرد پخت ترکیبی و شروع سریع، اشاره نمود.

طراحی سولاردام ال جی مدل MA3884VC

مایکروویو سولار کانوکشن ال جی MA3884VC دارای صفحه نمایش لمسی ال ای دی می باشد . این نمایشگر درجه حرارت و برنامه ی انتخابی و زمان آن را به شما نشان می دهد. همچنین با ولوم چرخشی برنامه های مورد نیازتان را می توانید انتخاب کنید که استفاده از آن بسیار آسان می باشد. در قسمت بالای آن دستگیره ی توکار تعبیه شده و درب آن را از بالا به پایین باز می کند. بدنه ی مایکروویو ال جی از جنس نقره Noble Silver می باشد ، جنس محفظه ی داخلی آن از زئولیت است و درب آن به صورت 2 جداره با شیشه ی مشکی رنگ طراحی شده . این طراحی فوق العاده زیبایی منحصر بفردی را به دیزاین آشپزخانه می بخشند.

ویژگی دیگر سولادوم ال جی

از ویژگی های دیگر این سولار دام MA3884VC پوشش ضد باکتری Antibacterial بودن آن و لامپ LED تعبیه شده در داخل دستگاه سولار کانوکشن باعث روشن تر شدن نسبت به مدل های معمولی می شود . وجود این لامپ به شما این امکان را می دهد که به راحتی بدون باز کردن درب سولار بتوانید وضعیت غذای خود را چک نمایید. حلقه نوآورانه شش ضلعی باعث تثبیت سینی می شود که مانع از خروج و ریختن اقلام در طول پخت و پز می شود. نسل جدید از مایکروویوهای Neo Chef TM در عین جمع و جور بودن دارای ظرفیت مناسب هستند.

مشخصات فنی سولاردام ال جی مدل MA3884VC

حداکثر قدرت خروجی 1100 وات
قدرت مایکروویو: 1350 وات
قدرت گرمادهی گریل: 950 وات
قدرت کانوکشن: 1850 وات
قدرت پخت ترکیبی (MW گریل): 1450 وات
قدرت پخت ترکیبی(MW کانوکشن): 1900 وات
قابلیت باز شدن: 90 درجه
اینورتر هوشمند Smart Inverter
طعم دهنده Taste saver
حداکثر زمان پخت 99 دقیقه
نوع هیتر: کوارتز Quartz
ضد لک و اثر انگشت
گنجایش مخزن: 38 لیتر
فیلتر هوا
قفل کودک V-Chip
ترموستات قابل تنظیم
قابلیت مایکروویو
کار پایدار Stable Working
پایه های ضد لغزش
وزن: 16.5 کیلوگرم
برق مصرفی: 230V / 50Hz
ابعاد دستگاه: 540x325x523 میلی ‌متر
توزیع خلاقانه Innovative distribution

قیمت سولاردوم ال جی مدل MA3884VC

این محصول می تواند به شما حس آرامش ، آسایش را هدیه بدهد و همچنین شما را به پخت انواع غذا ها و شیرینی و کیک ترغیب کند زیرا کار کردن با آن بسیار راحت و بی درد سر است . وجود آن برای خانم های خلاق و هنرمند یک انگیزه ی فوق العاده است . ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر اهل هنر آشپزی هستید حتما این محصول را تهیه کنید . با توجه به وارداتی بودن این محصول و همچنین وابستگی قیمت آن به ارز و با توجه به نوسانات ارز ، قیمت این محصول روزانه در حال تغییر است اما شما اگر قصد خرید سولاردوم ال جی مدل MA3884VC را دارید میتوانید با مراجعه به فروشگاه تاپ فروش از قیمت اآن مطلع شوید و پس از تصمیم به خرید سفارش خود را ثبت نمایید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
سولاردوم ال جی مدل MA3884VC

https://topfroosh.com/shop/999/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
محمد قطب بازدید : 31 شنبه 02 اسفند 1399 زمان : 5:50 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 500
  • بازدید سال : 5,838
  • بازدید کلی : 26,170