loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

ساندویچ ساز کنوود مدل 740 https://topfroosh.com/shop/ساندویچ-ساز-کنوود-مدل-740/ https://topfroosh.com/shop/ساندویچ-ساز-کنوود-مدل-740/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 19 Feb 202

ساندویچ ساز کنوود مدل 740 https://topfroosh.com/shop/ساندویچ-ساز-کنوود-مدل-740/ https://topfroosh.com/shop/ساندویچ-ساز-کنوود-مدل-740/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 19 Feb 2021 14:55:14 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1031

  • تعداد خانه: چهار عدد
  • نشانگر LED: ندارد
  • قابلیت قرارگیری عمودی: ندارد
  • صفحات جداشونده: دارد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
ساندویچ ساز کنوود مدل 740

ساندویچ ساز کنوود مدل 740

تمام افراد که در حال خرید وسایل خانه هستند قطعا خواهان خرید ساندویچ ساز بوده اند. داشتن ساندویچ ساز در هر خانه ای خالی از لطف نیست. حتما نام ساندویچ ساز کنوود را شنیده اید. شرکت کنوود اولین شرکتی بوده است که با تولید ساندویچ ساز اس ام 740 ساندویچ ساز و گریل را با هم یکی کرد و یک محصول فوق العاده محبوب و پرفروش را روانه بازار کرد. این ساندویچ ساز در کنار طراحی فوق العاده زیبا کارایی فوق العاده ای نیز دارد و کیفیت همیشگی محصولات کنوود در کنار شهرت و محبوبیت این دستگاه اطمینان خرید شما برای این محصول است.

این ساندویچ ساز دارای 4 سینی چدنی با روکش تفلون است که کاملا نچسب و ضد خش بوده و 2عدد از سینی ها مخصوص ساندویچ ساز و 2 سینی نیز برای گریل یا کباب پز طراحی شده اند.ساندویچ ساز کنوود 740 مناسب برای گریل کردن کبابی های شماست. چهار سینی نچسب در بالا و پایین این ساندویچ ساز قرار داده شده است. دو سینی مخصوص گریل کردن و دو سینی مخصوص درست کردن اسنک های خوشمزه می باشد. سطح سینی ها را با مواد نچسب پوشش داده اند تا بتوانید به شکل راحت تر مواد غذایی را طبخ دهید. این دو صفحه سینی کاملا از هم مجزا می باشند.

طراحی و جنس محصول کنوود

 چون جنس صفحات از تفلون نچسب بوده مواد غذایی به آنها نمی چسبد و تمیز کردنشان کاری سخت نیست. ساندویچ ساز کنوود 740 از طرحی زیبا با دسته های عایق حرارت بهره می برد. همین امر باعث شده که در حین روشن بودن دستگاه دسته ها گرم نشوند. در ضمن یک قفل ایمنی هم روی دسته ها قرار دارد که باعث اتصال صفحات به یکدیگر می شود. وجود این قابلیت ها ساندویچ ساز کنوود 740 را بهترین در نوع خودش کرده است. سینی ساندویچ ساز توانایی پخت 8 عدد ساندویچ مثلثی را به طور همزمان داراست و گریل دستگاه نیز توانایی پخت انواع گوشت، مرغ، سبزیجات و غیره را حتی بدون روغن داراست.

صفحه های این دستگاه به راحتی جدا شده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند. دو چراغ روی دسته دستگاه روشن و خاموش بودن و آماده به کار دستگاه را نشان می دهند و همچنین دریچه های زیر و روی دستگاه مخصوص خروج بخار در زمان پخت ساندویچ و خروج روغن اضافی در زمان استفاده از کباب پز می باشد.

خصوصیات مهم و بارز

 این روز ها افراد به غذای بیرون از خانه علاقمند شده اند اما این یک وضعیت بسیار بد است. ساندویچ ساز کنوود SM740 برترین گزینه شماست. ساندویچ ساز کنوود SM740 ساده اما کاربردی طراحی شده است. این ساندویچ ساز با بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده منحصر به فرد است. محصولاتی که از جنس پلاستیک فشرده شده ساخته می شوند مزایای بهتری به نسبت سایر محصولات دارند. این محصولات در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارند. سبک وزن هستند. بنابراین حمل و نقل راحتی دارند. کپک زدگی روی محصولات پلاستیکی هیچ گونه تاثیری نمی گذارد حتی در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

بنابراین ساندویچ ساز کنوود SM740 ، زیبا و مقاوم در برابر ضربات وارده در طول زمان استفاده و کارکرد خود است. نام دیگر این ساندویچ ساز 8 تایی است. علت این نام گذاری در صفحات مخصوص درست کردن ساندویچ نهفته است. صفحات مخصوص ساندویچ دارای 4 جایگاه مثلثی شکل می باشند. در واقع این دستگاه به ساندویچ ساز 4 تایی با 8 تکه شهرت پیدا کرده است. در مورد صفحات گریل این دستگاه نیز توضیحات قابل توجهی وجود دارد. این صفحات دارای شیار هایی می باشند که روغن گوشت را می گیرند. در نتجیه منجر به پخت بهتر و البته رژیمی شدن مواد غذایی می شود.

نحوه استفاده از ساندویچ ساز

چربی اضافه مواد غذایی از طریق شیار ها به سمت سوراخی دستگاه هدایت شده و به سینی های زیر صفحات ریخته می شود. سینی زیر صفحات قابل جدا شدن بوده و به راحتی قابل شستشو هم با دست و هم با ماشین ظرفشویی است. این دستگاه مجهز به دو چراغ نشانگر است. یکی از چراغ ها روشن بودن دستگاه را نشان می دهد و دیگری زمان پخته شدن مواد غذایی را هشدار می دهد.یکی از وسایل پخت و پز ساندویچ ساز ها هستند. بیشتر افراد به ساندویچ علاقه دارند و اما در این میان کودک و نوجوانان بیشتر از بقیه ساندویچ دوست دارند. اگر شما هم مانند هر خانم کدبانویی نمی‌خواهید کودکانتان از فست فود ها و اسنک ها استفاده کنند، چه بهتر خودتان دست به کار شوید و در کمتر از 15 دقیقه انواع اسنک و ساندویچ های خوشمزه تهیه کنید.

ساندویچ ساز SM740 بر خلاف مدل‌های مشابه با داشتن صفحات مختلف می‌تواند دستتان را برای تهیه ی کلوچه، ساندویچ و یا حتی تکه های گوشت گریل و کباب شده، باز نگه دارد. این ساندویچ ساز طراحی استاندارد دارد و همچنین از مزایای دیگرش می‌توان به قابلیت باز شدن صفحات تا 180 درجه اشاره کرد که امکان کباب کردن مواد‌ غذایی مانند گوشت همبرگر، ماهی، فیله مرغ و استیک و غیره را فراهم می‌کند.

اگاهی از قیمت

جهت اطلاع یافتن از قیمت خرد کن کنوود در این مدل و خرید ان به سایت ما در “تاپ فروش ” وارد شوید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
ساندویچ ساز کنوود مدل 740

https://topfroosh.com/shop/ساندویچ-ساز-کنوود-مدل-740/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
محمد قطب بازدید : 17 جمعه 01 اسفند 1399 زمان : 21:51 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 623
  • بازدید سال : 5,961
  • بازدید کلی : 26,293