loading...

قیمت کولر اجنرال در بانه

یخچال ال جی 32 فوت مدل 832 https://topfroosh.com/shop/یخچال-ال-جی-32-فوت-مدل-832/ https://topfroosh.com/shop/یخچال-ال-جی-32-فوت-مدل-832/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sun, 29 Nov

یخچال ال جی 32 فوت مدل 832 https://topfroosh.com/shop/یخچال-ال-جی-32-فوت-مدل-832/ https://topfroosh.com/shop/یخچال-ال-جی-32-فوت-مدل-832/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sun, 29 Nov 2020 17:34:26 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=624

کلاس مصرف انرژی: A
سیستم خنک کننده چند بعدی: دارد
سیستم عیب‌یابی هوشمند: دارد
سیستم کنترل اینورتر: دارد
انجماد سریع: دارد
محفظه نوشیدنی: دارد
فیلتر بوگیر: دارد
سیستم آبریز: دارد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
یخچال ال جی 32 فوت مدل 832

معرفی یخچال ال جی ۸۳۲ بالا پایین

کمپانی ال جی یکی از معروف ترین کمپانی های سازنده لوازم خانگی می باشد که در جهان نامی آشنا از خود جای گذاشته است. حالا با تولید یخچال ال جی ۸۳۲بالا پایین به عنوان یکی از برترین طراحی های روز دنیا مشهور شده است. این یخچال ال جی مجهز به یخچال در سمت بالا و فریزر در قسمت پایین است. مجهز به کمپرسور اینورتر خطی و زیباترین طراحی روز دنیاست. از نظر مصرف انرژی این مدل یخچال دارای برچسب مصرف انرژی A می باشد. این یعنی یخچال ال جی ۸۳۲ از مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار است.

برخی از مشخصات کلی یخچال ال جی 832

از دیگر ویژگی های فوق حرفه ای در این یخچال می توان به جریان هوای چند گانه، کشوهای ایمن، سیستم عیب یابی هوشمند، ظرفیت ۳۲۱ کیلو، مجهز به دستگیره پاکتی و طراحی فوق العاده اشاره کرد. حالا با تمامی ویژگی های منحصر به فردی که در یخچال ال جی جای داده شده است بنظر شما داشتن چنین یخچالی یک مزیت محسوب نمی شود؟ با داشتن این یخچال می توانید هر نوع مواد غذایی را در داخل یخچال با خیال راحت قرار دهید بدون آن که نگران یخ زدگی یا پلاسیده شدن آن ها باشید.

سیستم عیب یابی

یخچال ال جی ۸۳۲بالا پایین از یک سیستم هوشمند برخوردار است این سیستم به صورت اتوماتیک عیب های یخچال ال جی را بررسی می کند و در هر قسمتی که یک نوع اختلال مشاهده شود آن قسمت به کل غیر فعال می شود تا باعث صدمه دیدن قسمت های دیگر نشود. این تکنولوژی با نام SMART DIAGNOSIS  شناخته شده است. برای فعال کردن سیستم عیب یابی هوشمند دیگر نیازی به انتظار کشیدن تعمیرکاران ندارید. تنها کافی است که  تماس با خدمات مشتریان ال جی برقرار کرده و گوشی همراه را در مقابل دستگاه قرار دهید. دستگاه سیگنالی به رایانه عیب یاب ارسال می کند که این رایانه بخش عیب دیده را نمایان خواهد کرد بدین ترتیب راه کاری آسان را به سرعت به شما پیشنهاد می دهد با انجام این گونه تعمیرات می توان به راحتی عیب ها و اختلالات موجود در سیستم را از بین برد.

کمپرسور اینورتر در این یخچال ال جی

در یخچال ال جی ۸۳۲ بالا پایین کمپرسور اینورتر خطی تعبیه شده است. این مدل کمپرسور کمک می کند که یخچال گنجایش و ظرفیت کافی را برای نگهداری انواع مواد غذایی فراهم کند. از طرفی اینورتر کمک می کند که یخچال از اتلاف انرژی جلوگیری نموده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی، خصوصا انرژی برق می شود. بنابراین تمامی یخچال هایی که از اینورتر کمپرسور استفاده کرده اند از به صرفه ترین یخچال ها به شمار می آیند. این مدل کمپرسور تمامی نویز های خروجی را کاهش داده و میزان سروصدای موتور را به شکل قابل توجهی کم می کند‌.

بنابراین سیستم اینورتر دربی سروصدا نشان دادن یخچال سهم قابل توجهی دارد. از طرفی این یخچال با کمپرسور اینورتر باعث شده تا یخچال های الجی طول عمر مناسب و بالایی داشته باشند. هم چنین سیستم اینورتر به پخش یکسان هوای خنک در یخچال کمک می کند و بنابراین باعث حفظ رطوبت لازم در یخچال می شود که این مسئله سبب تازه ماندن مواد غذایی درون یخچال می شود. بدین ترتیب هیچ گاه شما را با مواد غذایی پلاسیده و یخ زده روبرو نخواهد کرد.  

کشوهای محافظ با ایمنی بالا

از لحاظ مقاومت و طراحی پیشرفته می‌توان گفت که یخچال الجی ۸۳۲ بالا پایین در برترین رتبه ها قرار دارد. این کشو ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. از طرفی ایمنی کار با این نوع کشو ها تضمین شده است. از جهتی می توان گفت که این کشو ها یک قابلیت بیشتر هم دارند و آن هم جذب رطوبت مواد غذایی توسط لایه های مشبک است. لایه های مشبکی که در کشو های یخچال الجی وجود دارد رطوبت اضافی مواد غذایی را جذب می‌کند و بدین ترتیب هیچ گاه مواد غذایی کپک نخواهند زد. از طرفی طراحی این کشو ها به صورتی است که به راحتی باز یا بسته می شوند بنابراین شما می‌توانید به آسانی مواد غذایی را درون کشو ها  قرار دهید بدون آن که مشکلی به وجود آید.

وجود طبقه تاشو کاربردی

گاهی اوقات برای قرار دادن بطری ها در طبقات مختلف یخچال با مشکل مواجه می شویم. کمپانی الجی این مشکل را برای کاربران خود تا حدودی با حضور طبقه تاشو حل کرده است. به طوری که با وجود این طبقه دیگر نیازی نیست که به دنبال جاهای مختلف برای بطری در یخچال بگردید. یکی از طبقات به صورت تاشو طراحی شده که می توان آن را از وسط تا کرد و ارتفاع بیشتری برای طبقه بعدی ایجاد کرد با این وجود می توان به راحتی انواع بطری و پارچ ها را در آن طبقه قرار داد. این طبقه تاشو به ایجاد فضای بیشتر کمک شایانی خواهد کرد.

طراحی منحصر به فرد

از لحاظ طراحی یخچال الجی از دیگر برند های سازنده انواع تجهیزات خانگی عقب نمانده است. این یخچال مجهز به تعدادی طبقه در قسمت پایین به عنوان فریزر می باشد و در قسمت بالایی آن یخچال قرار داده شده. دمای این یخچال قابلیت تنظیم دارد و می توان ان را به راحتی تنظیم نمود. از طرفی قابلیت انجماد سریع نیز دارد البته انجماد سریع این مدل یخچال بدون برفک می باشد و بدین ترتیب مواد غذایی تمیز و بدون برفک را به شما ارائه می دهد.

همان طور که گفته شد کشو ها نیز از طراحی بسیار زیبا و هم چنین مقاوم اند. از طرفی یخچال الجی در دو رنگ سفید و نقره ای تولید می شود اما معمولا رنگ سفید ان طرفداران  بیشتری دارد. به همین سبب فروش رنگ سفید این محصول بیشتر است. در قسمت داخلی یخچال در دو سمت لامپ‌های هالوژن ال ای دی طراحی شده است که کمک می کند تمامی طبقات یخچال روشن شوند بدین ترتیب مشاهده گوشه و کنار یخچال امکان پذیر است. این لامپ های ال ای دی در دو سمت راست و چپ تعبیه شده اند و نور کافی برای دیدن تمام فضای یخچال را فراهم می کنند.

جریان هوای چند جهته

MULTY AIR FLOWیکی دیگر از فناوری هایی است که در یخچال الجی طراحی شده است. این سیستم کمک می کند که هوای خند به صورت چند جهته و چند گانه به درون یخچال ورود یابد. ورود جریان هوای چند گانه یعنی آن که در هر طبقه سرما یا هوای خنک به میزان کافی و متناسب با نگهداری مواد غذایی وجود دارد. بدین ترتیب یخچال هیچ گاه گرم یا خیلی سرد در حد انجماد نخواهد بود. بدین ترتیب هوای خنک از طریق منافذی که در کنار هر طبقه وجود دارد به شکل یکسانی به تمام نقاط یخچال می رسد‌.

آموزش کار با سیستم عیب یابی

اولین مرحله از این کار با دانلود برنامه LG SMART DIAGNOSIS از آپ استور یا گوگل پلی می باشد. برای نسخه های اندروید و آی یو اس متفاوت میباشد که هر دوی این برنامه ها را ساپورت می کند. سپس می بایستی با شماره خدمات مشتریان ال جی تماس برقرار کرده و مراحل بعدی را طی کنید.

مرحله دوم زمانی آغاز می شود که انگشت خود را بر روی دکمه قفل که روی صفحه نمایش روی درب یخچال وجود دارد فشار دهید. این فشار وارده را می بایستی تا حدود ۳ ثانیه نگه دارید. سپس درب سمت راست یخچال را باز کنید و دهانی میکروفون را بر روی بلندگو قرار دهید.  سپس کلید دمای فریزر را  به مدت سه ثانیه فشار دهید . حالا سیستم سیگنال های مورد نیاز را پردازش خواهد کرد و عیب سیستم را  به راحتی تشخیص خواهد داد. توجه داشته باشید که تنها پلتفرم هایی این برنامه و سیستم را ساپورت می کنند که از اندروید ۲ به بالا و IOS ۴ به بالا برخوردار باشند.

جمع بندی

در این بخش تمامی ویژگی های یخچال ال جی ۸۳۲ بالا پایین  را به شما معرفی کردیم بنابراین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های موجود در وب سایت تماس گرفته و به صورت رایگان اطلاعات لازم را کسب کنید هم چنین برای خرید یخچال ساید بای ساید می توانید مشاوره های رایگان دریافت کنید. وب سایت تاپ فروش به شما یخچال ال جی ۸۳۲ بالا پایین را با بهترین کیفیت و ۴۸ ساعت زمان تعویض کالا ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به تاپ‌ فروش از قیمت ها و محصولات این فروشگاه مطلع شوید. توجه داشته باشید که تاپ فروش ارسال بار به سراسر کشور را دارد.

هم چنین یخچال هایی که از فروشگاه تاپ ‌فروش می خرید مجهز به گارانتی ده ساله و خدمات پس از فروش می باشند. کاربران عزیز می توانند به وب سایت تاپ فروش مراجعه کنند و تمامی مدل های یخچال ها را مشاهده کنند. اگر ارزان ترین یخچال ها را می خواهید می توانید ارزان قیمت ترین یخچال را از وب سایت تاپ فروش خریداری کنید. این فروشگاه نمایندگی رسمی لوازم خانگی در ایران می باشد که خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. تاپ فروش محصولات خریداری شده توسط مشتریان را در بسته بندی اورجینال قرار داده و ان ها را درب منزل به مشتری تحویل خواهد داد. بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که به صورت اینترنتی و غیر حضوری هم می توان یخچال الجی را خریداری نمود.

 

 

منبع سایت تاپ فروش بانه :
یخچال ال جی 32 فوت مدل 832

https://topfroosh.com/shop/یخچال-ال-جی-32-فوت-مدل-832/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
محمد قطب بازدید : 27 شنبه 13 دی 1399 زمان : 1:13 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 643
  • بازدید سال : 5,981
  • بازدید کلی : 26,313